Czy taki spadek wystarczy ?

1. Data: 2017-03-30 18:28:01

Temat: Czy taki spadek wystarczy ?
Od: mKr <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy taki spadek wystarczy ? (garaz i pomieszczenie) blacha trapezowaa

http://www.fotoszok.pl/upload/5bc69b4c.jpg

http://www.fotoszok.pl/upload/797032c1.jpg

budynek 10 metrow dlugosci, ok 3,5 szerokosci

2. Data: 2017-03-30 20:56:48

Temat: Re: Czy taki spadek wystarczy ?
Od: tomek <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.03.2017 o 18:28, mKr pisze:
> Czy taki spadek wystarczy ? (garaz i pomieszczenie) blacha trapezowaa
>
> http://www.fotoszok.pl/upload/5bc69b4c.jpg
>
> http://www.fotoszok.pl/upload/797032c1.jpg
>
> budynek 10 metrow dlugosci, ok 3,5 szerokosci

Zastosowany spadek (na oko ok.15st) jest wystarczajacy do odplywu wody
ale chyba zapomniales o murlatach i okapie nad brama. No i jestem pod
wrazeniem brzydoty budynku. Gratuluje projektantowi wyobrazni.

3. Data: 2017-03-30 22:23:42

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.03.2017 o 18:28, mKr pisze:
> Czy taki spadek wystarczy ?

Wolałabym po jakimś bogatym wujku z zagranicy.

Ewa

4. Data: 2017-03-30 23:14:31

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Wolałabym po jakimś bogatym wujku z zagranicy.

Z tego co widzę, spadek jest od wuja, ale i tak
wszystko zależy od rodzaju poszycia.

Jarek

--
Zyskał wiele-mało,
Dobrze mu się działo,

5. Data: 2017-03-31 06:00:29

Od: mKr <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z tego co widzę, spadek jest od wuja, ale i tak
> wszystko zależy od rodzaju poszycia.
>
> Jarek

Bedzie blacha trapezowa, chodzi mi o to zeby nic nie zalegało na nim

6. Data: 2017-03-31 12:50:59

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

mKr pisze:

> Bedzie blacha trapezowa, chodzi mi o to zeby nic
> nie zalegało na nim

Ze śniegiem może się to nie udać przy takim spadku.
Z tym że nie wiem co złego w śniegu leżącym na dachu.

Jarek

--
Gdy całować się rozpędzasz
to różnicuj pocałunki

7. Data: 2017-03-31 18:49:19

Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ze śniegiem może się to nie udać przy takim spadku.
> Z tym że nie wiem co złego w śniegu leżącym na dachu.

nie wiem czy dobrze kombinuję
grubsza warstwa śniegu przy dachu to wyższa temperatura
odizolowane tym śniegiem, zacznie topnieć woda,
a te cholerę im szybciej z dachu tym lepiej
bo sobie zawsze jakąś dziruę znadzie i porobi zacieki

8. Data: 2017-03-31 19:45:17

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

zlotowinfo napisało:

> [...]
> odizolowane tym śniegiem, zacznie topnieć woda,
> a te cholerę im szybciej z dachu tym lepiej
> bo sobie zawsze jakąś dziruę znadzie i porobi zacieki

Każdy kombinuje jak lubi. Ja tam lubie śnieg na dachu.
Nie tylko to, że ładnie wygląda, ale jak tak sobie leży,
to też termicznie izoluje.

Jarek

--
Na całej połaci -- śnieg.
W przeróżnej postaci -- śnieg.

9. Data: 2017-03-31 21:54:10

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 31 marca 2017 18:49:28 UTC+2 użytkownik zlotowinfo napisał:

> [...]
> odizolowane tym śniegiem, zacznie topnieć woda,
> a te cholerę im szybciej z dachu tym lepiej
> bo sobie zawsze jakąś dziruę znadzie i porobi zacieki

A co wykombinujesz jak deszcz pada?
3,5 metra człowiek tam ma. Z jednego kawałka blach zrobi po krótszym boku, kilka
kawałków na zakładkę na dłuzszą stronę
Nie wiem gdzie i skąd tam przecieki
Człowiek robi pomieszczenie 30m2 a tu propozycje jakby wieże kościelna budował-Takie
konstrukcje dachu jak na jak ten garaż to ze starych stempli z budowy zrobić można i
właściciela przeżyja.
Piszę bo właśnie w okolicach 1993 garaż z 8m x 5m z pustaków betonowych własnoręcznie
robionych zrobiłem, konstrukcja dachu to przez środek metalowy teownik i reszta to
tzw okrąglaki z lasu. Okorowałem, trochę jazdy było z dopasowaniem na to łat, na te
łąty blacha trapezowa i stoi do dzisiaj. I postoi jeszcze dziesiąt lat
W 2011 remont dachu na budynku z 1969 robiliśmy. Dachówki zmienialiśmy. Po zdjęciu
starych dachówek zakładaliśmy nowe,
łaty stare zerwaliśmy chociaż większość dobrych była ale nowe w innych odstepach
trzeba było nabić. A tzw "więżba" jest tam z właśnie okrąglaków z lasu czasem nawet
nie bardzo okorowanych. Żadnego wymieniać nie musieliśmy a z lat 60tych były.
Tak więc to dwukrotnie droższe "zagraniczne drewno konstrukcyjne" to kolejny wymysł
marketoidów

Niedroga kosiarka do sporadycznego koszenia.
Szukam hydraulika w W-wie, który ...
test
Fuga
Renowacja wanny