Czy to grypa zoladkowa czy cos innego?

1. Data: 2006-10-03 12:05:34

Temat: Czy to grypa zoladkowa czy cos innego?
Od: "adam" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cala noc mialem obfita biegunke, na koncu to w zasadzie juz byla sama woda.
Wieczorem zjadlem galarete z nozek swinskich domowej roboty. Od kilku godzin
biegunki na razie nie ma (pije tylko kleik i herbate z weglem) ale za to
pojawila sie goraczka, na razie 37C. Czuje bole w stawach. Co to moze byc i co z
tym robic?

2. Data: 2006-10-03 12:09:27

Temat: Re: Czy to grypa zoladkowa czy cos innego?
Od: "adam" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dodam, ze podwyzszona temp. pojawila sie dopiero kilka godzin po biegune, na
poczatku temp. byla normalna.

3. Data: 2006-10-03 16:07:00

Od: "adam" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Brac Nifuroksazyd?

4. Data: 2006-10-04 16:01:36

Od: "iza" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adam" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Brac Nifuroksazyd?
ja bym brała - bo objawy wygladają na rotawirusa. Poza tym - dieta ! A już
na pewno żadnego mięsa... Moja rodzina przez ostatni tydzień żywiła się
gotowaną marchewką i ryżem bo wszyscy na to chorowalismy...

Iza

Wypadanie włosów
Precz z Religą
ginekolog - endokrynolog Wawa? prosze o pomoc
Pecto Drill
Uciążliwa czkawka