Czy to jest ASTMA ????? Problem...

1. Data: 2000-02-22 12:26:13

Temat: Czy to jest ASTMA ????? Problem...
Od: Kenneth McCoy <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[kilka pytan od laika]

Hi...

Pisze po raz drugi na te grupe, lecz tym razem wydaje mi sie ze z
wiekszym problemem anizeli nagle oslabienie calego organizmu...
Problem jest taki, ze od kiedy sie urodzilem 2 latka temu mam
alergie, na bardzo wiele rzeczy, poczawszy od pylkow trawek
(klasy mlecze itp), poprzez pewien skladnik kurzu, do zwierzatek
typu pies, kot. Alergia jednak od roku mego zycia 15, zaczela sie
zmniejszac, coraz mniej jej jest obecnie, owszem sa dni na wiosne
w ktorych mi leci z nosa jak z weza pozarniczego, a sa dni gdy
tego nie ma. Od jakiegos roku pojawilo sie jednak jeszcze cos
dziwnego, mianowicie w czasie wiosny, gdy zaczynaja dzialac znane
mojemu organizmowi alergeny, lub gdy mam do czynienia z czyms co
sprzyja powstawaniu srodowiska alergii (np. ten nowy mlody kotek
ktorego mamy od 3 tygodni), zaczyna sie przy wiekszym wysilku,
atak kaszlu i dusznosci jakby, trwajacy do okolo 15 minut.
Dzisiaj tez to mialem, gdy wreszcie po tych 10 km na rowerze
wrocilem do chaty. Mimo ze gdy jechalem niczego takiego nie
czulem...
W encyklopedii napisali ze astma moze byc spowodowana np
uczuleniem...
Z tego co slyszalem, astma nie jest calkowicie wyleczalna, mozna
ja chyba tylko zalagodzic, ale jak ?
Czy to co mam, to poczatki astmy czy juz koniec ? :>
W tej chwili, juz po 25 minutach malo czuje, ale cos tam jeszcze
sie zbiera, jakby w przelyku, ale arczej nizej, i musze sobie
odkaszlnac... :(

Z gory dzieki za odpowiedzi :)

* Kenneth McCoy (ZOP) stdkmc+1 advkmc+1
* Różne:
* 'A świstak siedzi i zawija te sreberka...'