Czy to jest jeszcze grupa dotycząca psychologii?

51. Data: 2020-06-26 17:42:57

Temat: Re: Czy to jest jeszcze grupa dotycząca psychologii ?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> Ja Moge Byc Kim Chce

Właśnie O Tym Mówię.

Bóg cię kocha, spoko, nawet gdy ,,jesteś Nim" :-)
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

52. Data: 2020-06-26 17:55:35

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Masz kłopoty z trzymaniem?

53. Data: 2020-06-26 18:40:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> nauczylas sie mowic spierdalaj, dobre i to

Spoko. Tylko cytuję - z ,,wokabularza" Nagniotkiewicza. Ctrl-C+Ctrl-V

PS. No kocha cię, koooocha, już nie płacz - Bóg jest miłością :-))

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

54. Data: 2020-06-26 19:04:09

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26/06/2020 o 17:40, XL pisze:

> Spoko. Tylko cytuję - z ,,wokabularza" Nagniotkiewicza. Ctrl-C+Ctrl-V
pizdo jedna, to byly twoje slowa zanim ten czlowiek pojawil sie tutaj,
potem zacytawalas mnie zeby przypierdolic Ewie

> PS. No kocha cię, koooocha, już nie płacz - Bóg jest miłością :-))

Ja Bog Mam Dobra Pamiec, a miloscia nie jestem

--
gazebo

55. Data: 2020-06-26 19:05:22

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26/06/2020 o 16:42, XL pisze:

> Właśnie O Tym Mówię.
>
> Bóg cię kocha, spoko, nawet gdy ,,jesteś Nim" :-)

do czegos powoli dochodzimy, tak trzymaj, Ja Bog mam cie w dupie, i tego
sie jeszcze nauczysz

--
gazebo

56. Data: 2020-06-26 19:08:34

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

O, zakompleksione chamstwo bez nazwiska przekręca cudze nazwiska. Poziom
żenujący. Takich "wartości" chcesz bronić?

57. Data: 2020-06-26 19:21:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> pizdo jedna, to byly twoje slowa zanim ten czlowiek pojawil sie tutaj,
> potem zacytawalas mnie zeby przypierdolic Ewie

Jeszcze o tobie tu ptaszki nie ćwierkały, jak Ewa ,,przypierdalała" mnie -
nie mogąc przeżyć guli po naszym spotkaniu. I to jej zostało. A ty jesteś
tylko marnym bo marnym, ale pretekstem do tego.

> Ja Bog Mam Dobra Pamiec, a miloscia nie jestem

Twoja pamięć jest jak twoja miłość.
Ale i tak Bóg cię kocha.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

58. Data: 2020-06-26 19:48:49

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26/06/2020 o 18:21, XL pisze:

> Jeszcze o tobie tu ptaszki nie ćwierkały, jak Ewa ,,przypierdalała" mnie -
> nie mogąc przeżyć guli po naszym spotkaniu. I to jej zostało. A ty jesteś
> tylko marnym bo marnym, ale pretekstem do tego.

ty dziecko zlazlas tu jak dupa z maszyny, wracaj na robotki reczne

> Twoja pamięć jest jak twoja miłość.
> Ale i tak Bóg cię kocha.

Tak Ave Ja
--
gazebo

59. Data: 2020-06-26 20:03:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> ty dziecko zlazlas tu jak dupa z maszyny, wracaj na robotki reczne

Nie uprawiam. To ty je masz wciąż na tapecie, widać masz taką konieczność
:-)

> Tak Ave Ja

Cezar. Istny Cezar ?
Masz bardzo płynne emploi. Jak to w twoim stanie. Bóg kocha nawet takich.
Spoko :-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

60. Data: 2020-06-26 20:11:26

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26/06/2020 o 19:03, XL pisze:

> Nie uprawiam. To ty je masz wciąż na tapecie, widać masz taką konieczność
> :-)

nic z ciebie nie zostalo, ostal ci sie ino....

> Cezar. Istny Cezar ?
> Masz bardzo płynne emploi. Jak to w twoim stanie. Bóg kocha nawet takich.
> Spoko :-)

nie ma spoko, Ja Jestem Twoim Boskim Koszmarem

--
gazebo

Piotrusi do sztambucha...!
Szesciu czarnych...