Czy to jest jeszcze grupa dotycząca psychologii?

61. Data: 2020-06-26 21:11:27

Temat: Re: Czy to jest jeszcze grupa dotycząca psychologi i ?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> nic z ciebie nie zostalo, ostal ci sie ino....

Nie mam myśli samobójczych, delikatnie mówiąc.

> nie ma spoko, Ja Jestem Twoim Boskim Koszmarem

Przynajmniej w swoich zwidach ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

62. Data: 2020-06-26 21:20:35

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26/06/2020 o 20:11, XL pisze:

> Nie mam myśli samobójczych, delikatnie mówiąc.

owszem masz

> Przynajmniej w swoich zwidach ?

rysuj, to uspokaja
--
gazebo

63. Data: 2020-06-27 00:13:34

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Ciepłym wątkiem go :-)))
---
Temu to akurat zimny tusz do rzens bardziej pasi ;P
Ale Bog i tak Go KOcha, ciebie zresztom tez...bo idziesz w dlugom ;)

64. Data: 2020-06-27 00:26:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> owszem masz

Nie, nie mam.
Gdybyś był Bogiem, to byś to wiedział.
Zatem nie jesteś Nim :-)

> rysuj, to uspokaja

Może Boskie Koszmary tego potrzebują, ale ja nie. Pomyśl o tym, że Bóg cię
kocha.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

65. Data: 2020-06-27 02:00:16

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-26 08:43, z...@g...com wrote:
> Izaura. Tu na szacunek to się pracuje klawiaturą nie dupą. A o tym jak potrafią
obrzydzić kobiecość najlepiej świadczą aniołki Kaczyńskiego.

Nie rozumiesz tego, ze my tu, w tej grupie etnicznej zamieszkujacej od
zawsze dorzecze Wisly i Warty, odnosimy siem do kobiet z szacunkiem...?

66. Data: 2020-06-27 02:29:12

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-26 07:57, XL wrote:

> Oni tam w Izraelu już o tym zapomnieli w trzecim pokoleniu.

Na Polskiego Pana nie wyglada...
:-(

67. Data: 2020-06-27 07:50:58

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Izaura. Mylisz szacunek z chęcią kopulacji, ale do tego trzeba mieć oprócz cipki
także jeszcze przynajmniej odpowiedni wiek. Po pięćdziesiątce kobieta ma kilka
możliwości. Ta zaczyna epatować chamskimi rasistowskimi i ksenofobicznymi poglądami
podawanymi w chrześcijańskim sosie w celu zwrócenia na siebie wygasłej uwagi. Pies
nie ugryzie suki w rui. W tym wypadku ten mechanizm zabezpieczający już dawno nie
działa. Doskonale wykorzystał takie agresywne baby Kaczyński. Narobiły tyle gnoju
swoimi wystąpieniami, że przed wyborami trzeba je chować w partyjnych piwnicach.
Jakoś posiadanie cipki posłance Piotrowicz nie przeszkodziło w utracie szacunku
całego narodu. Czyli jeśli myślisz Izaura, że jesteśmy na poziomie psów którym chęć
kopulacji odbiera rozum to chyba zapatrzyłaś się na wysiłki Pani Ogórek gdzie ocenia
się tylko wygląd a nie poglądy. Liczenie na to, że czyjeś poglądy będą miały większy
szacunek jedynie z powodu jego genitaliów jest bardzo ryzykowne.

68. Data: 2020-06-27 07:55:43

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26/06/2020 o 23:26, XL pisze:

> Nie, nie mam.
> Gdybyś był Bogiem, to byś to wiedział.
> Zatem nie jesteś Nim :-)

dlatego wiem

> Może Boskie Koszmary tego potrzebują, ale ja nie. Pomyśl o tym, że Bóg cię
> kocha.

potrzebujesz Mnie jak powietrza
--
gazebo

69. Data: 2020-06-27 08:00:16

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Chyba pomyliłem nazwiska, ale i tak wszyscy wiedzą o kogo chodzi :)

70. Data: 2020-06-27 11:05:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> Na Polskiego Pana nie wyglada...
> :-(

Zdecydowanie nie. Trzecie wcielenie cvietii.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Piotrusi do sztambucha...!
Szesciu czarnych...