Czy to już piekło...

1. Data: 2003-09-27 09:30:22

Temat: Czy to już piekło...
Od: "Malagant" <v...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

... czy jeszcze czyściec?
Jeśli to ostatnie to pójdę w kierunku tego pierwszego.
Straszne jest to ludzkie ograniczenie, i to zastanawianie się na ile jeszcze
mogę sobie pozwolić...
Boję się że wszystkie moje nadzieje zmarnowałem, wszystkie szanse ominąłem.
Ale najgorsza jest myśl że nigdy nie było żadnej nadziei i żadnej szansy. Że
wszystko mnie skazało.
Najlepsze jest to że ojciec uważa mnie za szczęściarza...

Mal

1. Data: 2003-09-27 10:39:18

Temat: Re: Czy to już piekło...
Od: "god_of_emptiness" <m...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malagant" <v...@k...pl> napisał w wiadomości
> ... czy jeszcze czyściec?
> Jeśli to ostatnie to pójdę w kierunku tego pierwszego.

Ani jedno ani drugie, ale skoro już w nie wierzysz to pociechą może będzie
to, że jeśli to jest piekło to mogłoby być gorszse, a jeśli czyściec to (wg.
kościoła) może być tylko lepiej!

> Straszne jest to ludzkie ograniczenie, i to zastanawianie się na ile
jeszcze
> mogę sobie pozwolić...

Pewien grabarz z Krakowa miał we krwi 9,5 promila alkoholu i przeżył

> Najlepsze jest to że ojciec uważa mnie za szczęściarza...

A co jeśli ojciec pochodziłby z Melmag? Zjadłby Cię niechybnie ;)))
Mnie też niektórzy za takiego uważają, ja twierdzę, że jeśli już to mam w
tym szczęściu wredne nieszczęście, ale na szczęście (sic!) w to nie wierzę
;)

Dziś pomyślałem, że cza się starać, żeby było lepiej i nie być zbyt
niecierpliwym w oczekiwaniu na poprawę (ale to pewnie tylko chwilowy
przypływ pozytywnych myśli)

pozadrawiam :)

1. Data: 2003-09-27 11:02:05

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "god_of_emptiness" <m...@N...wp.pl>

> [...]

> Dziś pomyślałem, że cza się starać, żeby było lepiej i nie być zbyt
> niecierpliwym w oczekiwaniu na poprawę (ale to pewnie tylko

"do cierpliwych i konsekwentnych Świat należy" jak mawiają ;)))
"kropla drąży skały"
\|/
re:

1. Data: 2003-09-27 11:53:11

Od: "iUSTINE" <o...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malagant" <v...@k...pl> napisał w wiadomości

nigdy nie jest za późno dopóki nie jest za późno
jest tyle odopowiedzi ile pytań, niektóre pytania są odpowiedziami

1. Data: 2003-09-28 21:13:58

Od: KOMINEK <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Malagant" <v...@k...pl> wrote in

> ... czy jeszcze czyściec?

Z tego co pamietam to pesymisci siedzieli w jednym z wyzszych stopni
czyscca, ale pamiec moze mnie mylic;)
Sugeruje zajebac komus z liscia to trafisz do piekla i bedziesz mial
rozrywke.

--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@o...pl

Nie rob z siebie ofiary losu. Juz on to zrobi za ciebie

dziecko przy rozwodzie
Gnanice negocjacji a profanacja wartości
uzaleznienie od uczuć ?
negocjacje- wiedza czy zdolność...
co sie ze mna stalo??