Czy to mozliwe, ze funkie wymarzly?

1. Data: 2006-04-08 21:03:25

Temat: Czy to mozliwe, ze funkie wymarzly?
Od: Guru <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie, pytanie jak w temacie. Nie chca odbijac ( a temperatura
juz ladna), wystajace czesci takie jakies zszarzale...

2. Data: 2006-04-08 21:06:26

Temat: Re: Czy to mozliwe, ze funkie wymarzly?
Od: "Milka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Guru"
> No wlasnie, pytanie jak w temacie. Nie chca odbijac ( a temperatura
> juz ladna), wystajace czesci takie jakies zszarzale...

To juz Ci sie pokazuja ?!

Szczesciarz :-)

Serdecznie Milka

3. Data: 2006-04-08 21:18:06

Od: Guru <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 8 Apr 2006 23:06:26 +0200, "Milka" <m...@t...pl> wrote:

>Uzytkownik "Guru"
>
> To juz Ci sie pokazuja ?!

Yyyy, no bo ja uciąłem suche nad ziemią w zeszłym roku i to co
zostało, to takie właśnie zszarzałe. W ogóle to one jakoś u mnie
płytko rosną , dużo wystaje nad ziemię, ale nie dotykam, bo tak chyba
od 40 lat rosły :-)

Z 6 sztuk 4 już puszczaja zielone, a dwie właśnie nie i o nie się
martwię.

-

4. Data: 2006-04-09 07:15:22

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Guru"
> Z 6 sztuk 4 już puszczaja zielone, a dwie właśnie nie i o nie się
> martwię.

U mnie jeszcze żadna z kilkunastu funkii nie pokazała oznak życia ;-)
Jeszcze cebule nie przekwitły a Ty żądasz kolejnych przyjemności !?

Na to trzeba sobie zasłużyć :-P

Serdecznie Miłka

5. Data: 2006-04-09 08:12:50

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 08 Apr 2006 23:03:25 +0200, Guru napisał(a):

> No wlasnie, pytanie jak w temacie. Nie chca odbijac ( a temperatura
> juz ladna), wystajace czesci takie jakies zszarzale...

Spokojnie wyjdą jeszcze.
Było tyle śniegu, że raczej nic im nie będzie.
Gorsze są dla nich przymrozki, liście są wrażliwe na niskie temperatury,
więc lepiej żeby nie wyłaziły za wcześnie.

Pozdrawiam,
Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

6. Data: 2006-04-09 09:18:26

Od: "Jacek Gucio" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Guru napisał(a):

> No wlasnie, pytanie jak w temacie. Nie chca odbijac ( a temperatura
> juz ladna), wystajace czesci takie jakies zszarzale...

W ubiegłym roku wymarzły mi funkie, które zbyt późno przesadziłem,
przenawożenie też prowadzi do zmniejszenia odporność na mróz.
Jeżeli nie popełnisz błędów w uprawie to nie wymarzną.
Według USDA strefa odporności 4. Pozdrawiam, Jacek

7. Data: 2006-04-09 10:53:12

Od: "wesoly" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozdrawiam.
Jesli cos cokolwiek wystaje z ziemi i nie jest zgnile to ok. Kilka
razy wygnily mio hosty ale byly to sadzonki maciupkie po jesiennym
dzieleniu. Jesli hosta rosla na tym miejscu choc rok to napewno
wyrosnie. W moim ogrodzie nie widac jeszcze tych roslin, jedynie w
tunelu foliowym sie pokazaly .
wesoly

8. Data: 2006-04-09 13:39:54

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Miłka wrote:

> U mnie jeszcze żadna z kilkunastu funkii nie pokazała oznak życia ;-)

To może ja też nie muszę się martwić o swoje? Posadziłem w zeszłym
roku, więc jeszcze nie wiem, jak powinny się zachowywać na wiosnę.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

9. Data: 2006-04-09 13:54:22

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:K88_f.84779$UZ5.59510@tornado.ohiordc.rr.com Michal
Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> To może ja też nie muszę się martwić o swoje? Posadziłem w zeszłym
> roku, więc jeszcze nie wiem, jak powinny się zachowywać na wiosnę.

Hejka. Spokojnie. Funkie bardzo późno rozpoczynają wegetację (na działce
długo straszą puste miejsca) dlatego warto je wkomponowywać w rośliny, które
wcześnie na wiosnę są zielone lub przy iglakach.
Pozdrawiam powoli Ja...cki

10. Data: 2006-04-09 15:46:18

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spokojnie wyjdą jeszcze.
> Było tyle śniegu, że raczej nic im nie będzie.
> Gorsze są dla nich przymrozki, liście są wrażliwe na niskie temperatury,
> więc lepiej żeby nie wyłaziły za wcześnie.

Melduję posłusznie, że już wyłażą. Nie żeby wszystkie, ale 'August Moon'
rzucił mi się w oczy. A moje stare niezidentyfikowane (być może undulata) są
bardzo wczesne i mają już trzycentymetrowe kiełki.

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

Ciecie winogron