Czy to wystarczy

11. Data: 2005-12-29 22:21:46

Temat: Re: Czy to wystarczy
Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hubi napisał:

> Dobra to ćwiczenia już będę wiedział jakie robić. Dzięki :))

Jakie cwiczenia? ROb tylko jedno podstawowe cwiczenie, unoszenie
tulowia. Nic wiecej. Przeciez nie jestes kulturystą, aby prezentowac
skosne itp.

> Słabego brzucha to ja nie mam żeby nie zrobić tam 5 brzuszków więcej.

Hmm... Nic nie zrozumiales z tego co napisalem. Przeczytaj jeszcze raz
WSZYSTKO. Caly moj poprzedni post dotyczacy cwiczenia na miesnie
brzucha. Musisz dobrac tak ciezar, aby NIE MOC JUZ WIECEJ ZROBIC ANI
JEDNEGO BRZUSZKA!!!! Napisalem jasno, logicznie i wyraznie. Przeczytaj
jeszcze raz.

> Nio dobra ale co mam jeść??

:)

> Znajdzie się jakaś prosta, a sensowna dieta dla mnie??

Nie. Nie ma takiej.

> Bo mama napewno będzie gadała żebym jadł to co inni w domu, więc nie będzie
> robiła dwóch różnych obiadów..

Mama Ci mowi co masz robic? TO zapomnij o diecie.

> Albo chociaż jakieś wskazówki jakiego jedzenia unikać??

Niedobrego jedzenia. Nikt nie wie co Ty mozesz jesc, a czego nie mozesz.
Musisz sie okreslic, otworzyc google, wpisac swoja grupe krwi, poczytac
troche......

> A.. i o której najpóźniej godzinie mogę cokolwiek włożyć do ust??

Sluchaj, jaja sobie po prostu robisz. Jedz jak najwiecej i wtedy kiedy
chcesz!! Co to znaczy, ze od tej godziny nie mozna nic jesc???? Skad Ty
masz takie pomysly? :)
Ja jadam minimum 8 posilkow dziennie, przed zawodami 15 posilkow. Pij
duzo wody. Ja pije okolo 5, 6 litrow dziennie wody.... Ale ja trenuje. A
jak nie trenuje to 4 litry wody pije. Przed zawodami 10 litrow.

> Bo różnie czytałem, a wywnioskowałem, że sen jest bardzo potrzebny prawidłowej
> równowadze organizmu.

Oczywiscie. Ale odtluszczanie, nie wplywa na prawidlowa rownowage
organizmu. Ja nie moge nigdy spac jak jestem na odtluszczaniu sie. Spie
3 godziny i jestem wyspany, pozniej po 4, 5 godzinach znow spac mi sie
chce i tak rozbijam faze 9 godzin snu na raty...

> No i w poście wyżej któregoś z userów było napisane, że w trakcie snu właśnie
> ten tłuszcz znika nie tylko z brzucha hehh.. :D

A kto Ci powiedzial, ze tluszcz znika w jednym miejscu? Tluszcz znika
NIEROWNOMIERNIE z calego ciala!!!

--
Pozdrawiam - Filip
Silver MKIV: 1.9 TDI-PD, GTI - ELF EVOLUTION SXR 5W30

12. Data: 2006-01-01 12:14:23

Od: "Orion1410" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie cwiczenia? ROb tylko jedno podstawowe cwiczenie, unoszenie
> tulowia. Nic wiecej. Przeciez nie jestes kulturystą, aby prezentowac
> skosne itp.

A czemu to ma nie prezentowac skosnych, czy tylko kulturysci maja monopol na
nie?

>ciezar, aby NIE MOC JUZ WIECEJ ZROBIC ANI
> JEDNEGO BRZUSZKA!!!!

Sluchaj domorosly "kulturysto". Zalecasz pietnastolatkowi dodatkowe
obciazenie?
Widac sterydy wypalily ci resztki zdrowego rozsadku. W jego wieku dodatkowe
obciazenie moze spowodowac zwyrodnienie kregoslupa ( ucza tego na wszystkich
kursach trenerskich lekarze fizjoterapeuci) ale skad ty to mozesz wiedziec?
Dla pietnastolatka wystarczy ciezar jego wlasnego ciala.
Tak sobie czytam te twoje "rady" na temat miesni brzucha, a jakos nie
znalazlem zadnej na miesnie antagonistyczne.
Chcesz zeby chlopak wygladal jak znak zapytania?

> Musisz sie okreslic, otworzyc google, wpisac swoja grupe krwi, poczytac
> troche......

Grupa krwi, jaki to ma zwiazek z dieta?
Prosze o szczegoly.

> Sluchaj, jaja sobie po prostu robisz. Jedz jak najwiecej i wtedy kiedy
> chcesz!!

Bzdury wacpan pleciesz, chlopak chce schudac, a ty mu radzisz, zeby jadl jak
najwiecej?

Orion1410

13. Data: 2006-01-01 14:13:01

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Orion1410 napisał:

> A czemu to ma nie prezentowac skosnych, czy tylko kulturysci maja monopol na
> nie?

Juz Ci tlumacze. Poniewaz miesnie "skosne" brzucha i tak i tak sie beda
rozwijac przy podstawowym cwiczeniu unoszenia tulowia! A gdyby zaczal
jeszcze te miesnie "skosne" rozwijac, to bedzie po prostu smiesznie
wygladal (do reszty umiesnienia), nie widze sensu aby mial "poszerzac"
talie. Uwypuklanie tych miesni-szczegolny na nie nacisk jest
niepotrzebne w jego przypadku. Poza tym, jest za mlody aby robic skrety
tulowia i obciazac kregoslup, niepotrzebnie.

> Sluchaj domorosly "kulturysto". Zalecasz pietnastolatkowi dodatkowe
> obciazenie?

Te epitety pozostaw dla siebie.
Tak, zalecam stosowanie dodatkowego obciazenia.

> Widac sterydy wypalily ci resztki zdrowego rozsadku.

Sluchaj, jesli masz zamiar rozmawiac na takim poziomie, to sobie daruj.

> W jego wieku dodatkowe
> obciazenie moze spowodowac zwyrodnienie kregoslupa ( ucza tego na wszystkich
> kursach trenerskich lekarze fizjoterapeuci) ale skad ty to mozesz wiedziec?

Stosowanie dodatkowych ODPOWIEDNICH obciazen na brzuch i wykonywanie
odpowiedniego podstawowego cwiczenia, czyli tylko i wylacznie
podnoszenie bedzie na korzysc dla kregoslupa, bo to wlasnie brzuch
"trzyma" kregoslup.

> Dla pietnastolatka wystarczy ciezar jego wlasnego ciala.

Ale DO CZEGO wystarczy?

> Tak sobie czytam te twoje "rady" na temat miesni brzucha, a jakos nie
> znalazlem zadnej na miesnie antagonistyczne.

Kolega pytal sie tylko o miesnie brzucha.

> Chcesz zeby chlopak wygladal jak znak zapytania?

Sadzisz, ze bedzie tak wygladal? Nic mylnego. Gdyby bylo tak latwo jak
myslisz, ludzie by mieli piekna mase brzuchow.

> Grupa krwi, jaki to ma zwiazek z dieta?
> Prosze o szczegoly.

Jesli nie wiesz, to Ci nie bede tlumaczyl. Chyba, ze chcesz sie zapisac
do mnie na lekcje.

> Bzdury wacpan pleciesz, chlopak chce schudac, a ty mu radzisz, zeby jadl jak
> najwiecej?

Tak! Jak najwiecej w jak najmniejszych ilosciach. Ja przed zawodami
jadam okolo 15 posilkow dziennie!

14. Data: 2006-01-01 14:49:23

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Filip KK pisze:

> Jesli nie wiesz, to Ci nie bede tlumaczyl.

Bo to "bezedura"?

15. Data: 2006-01-01 15:21:54

Od: "ali " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Filip KK <k...@x...pl> napisał(a):

> [...]
> "trzyma" kregoslup.
>

> Tak! Jak najwiecej w jak najmniejszych ilosciach. Ja przed zawodami

przesadzasz chłopie

w wieku 15 do 20 paru lat to się jeszcze rośnie?
chłopakowi wystarczą zwykłe ćwiczenia sprawnościowe
powinien w tym okresie postarać się tylko o pełne zdrowe naturalne odżywianie
najwartościowsze białko, tłuszcze i węglowodany w odpowiedniej proporcji

a jak ma nadwagę to powinien ograniczyć węglowodany i zrezygnować wogole z
tych zawierających cukry proste

to może zrobić bez wysiłku i zupełnie mu wystarczy

ty sobie jak chcesz to pakuj, tylko wiedz że nic nie ma za darmo i kazde
przeciążenie organizmu wylezie ci na starość

16. Data: 2006-01-01 16:41:36

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ali napisał:

> [...]
> najwartościowsze białko, tłuszcze i węglowodany w odpowiedniej proporcji

Tak, zgadzam sie, ale nie do konca. Jesli bedzie cos chcial osiagnac, to
juz moze zaczac chodzic regularnie na silownie i z czasem zwiekszac
intensywnosc treningow, oraz ich stopien zaawansowania.

> a jak ma nadwagę to powinien ograniczyć węglowodany i zrezygnować wogole z
> tych zawierających cukry proste

Dlaczego? Jest jeszcze mlody i sie rozwija, wiec czemu ma ograniczyc do
zera cukry proste? Bzdura totalna. Po prostu brakuje mu ruchu.

> to może zrobić bez wysiłku i zupełnie mu wystarczy

Zalezy jaki ma cel w zyciu. Skad Ty mozesz wiedziec co mu wystarczy, a
co nie? Jak za 3 lata bedzie chcial byc najsilniejszym wyciskaczem w
Polsce, to juz niebagatlne ciezary powinien wyciskac. Wiec nie mow co mu
wystarczy, a co nie.

> ty sobie jak chcesz to pakuj, tylko wiedz że nic nie ma za darmo i kazde
> przeciążenie organizmu wylezie ci na starość

Rozumiem, ze ZNIECHECASZ wszystkich do ruchu fizycznego? Jesli tak, ok..
Prosilbym Ciebie abys mi przedstawil jakies konkretniejsze za i przeciw
uprawianiu sportow. Bo slowa "wylezie na starosc" nie przekonuja nikogo.
Bardzo chetnie przeczytam Twoje zdanie w tym temacie.

P.S> Aby Ci przyblizyc z kim piszesz, to ja uprawialem ponad 10 lat
wyczynowo plywanie, 2 lata gralem w rugby, okolo 7 lat juz cwicze w
silowni.
Procz tych rzeczy wymienionych zajmowalem sie tez innymi sportami.

17. Data: 2006-01-01 16:43:17

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin 'Cooler' Kuliński napisał:

> Bo to "bezedura"?

Nie, to nie bzdura. Nie znam kulturysty profesjonalnie podchodzacego do
tematu, ktory by nie znal swojego zywienia wedlug swojej grupy krwi.
Wielu moich znajomych wedlug grupy krwi sie odzywia.

18. Data: 2006-01-01 17:17:08

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Filip KK pisze:

> Nie, to nie bzdura. Nie znam kulturysty profesjonalnie podchodzacego do
> tematu, ktory by nie znal swojego zywienia wedlug swojej grupy krwi.
> Wielu moich znajomych wedlug grupy krwi sie odzywia.

Wsrod ludzi funkcjonuja roznego rodzaju zabobony. Fakt, ze w jeden z
nich wierzysz Ty czy twoi znajomi nie dowodzi jeszcze, ze ten zabobon
nie jest zabobonem.

19. Data: 2006-01-01 19:26:48

Od: "Orion1410" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poza tym, jest za mlody aby robic skrety
> tulowia i obciazac kregoslup, niepotrzebnie.

Dlaczego skrety maja byc szkodliwe dla kregoslupa, a z obciazeniem juz nie?
I jaki jest odpowiedni wiek na skrety tulowia?

> podnoszenie bedzie na korzysc dla kregoslupa,

Nieprawda, tym bardziej, ze jest mlody, i nie zakonczyla sie mineralizacja
kosci.

>bo to wlasnie brzuch
> "trzyma" kregoslup.

To prawda.

> Ale DO CZEGO wystarczy?

Nie zrozumiales?
Nic na to nie poradze.

> Kolega pytal sie tylko o miesnie brzucha.

Ponawiam pytanie: co z miesniami antagonistycznymi?
Rozumiem, ze nie zalecasz.

> Jesli nie wiesz, to Ci nie bede tlumaczyl.

Troche wiem, ale chcialbym to uslyszec od ciebie.

> Ja przed zawodami
> jadam okolo 15 posilkow dziennie!

Masz jakas obsesje na punkcie swoich zawodow?
Chlopak nie jest, jak na razie, zawodnikiem. Troche zdrowego rozsadku.

> Pozdrawiam - Filip

Orion1410

20. Data: 2006-01-01 21:08:49

Od: "ali " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Filip KK <k...@x...pl> napisał(a):

> [...]
> silowni.
> Procz tych rzeczy wymienionych zajmowalem sie tez innymi sportami.

znałem znacznie starszych
i większość z nich wącha dziś kwiatki od dołu

CHRIST: THE ARRIVAL
Jaką wage?
Ktora dieta najlepsza...?
Zdrowych i