Czy to zasługuje na komentarz?

1. Data: 2008-03-05 13:28:21

Temat: Czy to zasługuje na komentarz?
Od: "Andrzejek" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.dziennik.pl/nauka/article18984/Zabic_raka
_raz_na_zawsze.html

2. Data: 2008-03-05 16:37:26

Temat: Re: Czy to zasługuje na komentarz?
Od: "tomek wilicki" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzejek <c...@o...pl> napisał(a):

> http://www.dziennik.pl/nauka/article18984/Zabic_raka
_raz_na_zawsze.html

ale mi odkrycie... terapie antynowotworowe polegające na zmianie sposobu
odżywiania tych komórek są obecne w medycynie alternatywnej od wielu wielu
lat, oczywiście są o wiele skuteczniejsze od tych "oficjalnych"

mają jedną wadę - są całkowicie darmowe. Dlatego koncerny farmaceutyczne
oraz ci z lekarzy, którzy nie są szczęśliwymi posiadaczami mózgów, zwalczają
alternatywne terapie ze wszystkich sił.

Dlatego też ci wszyscy ludzie którzy leczyli chorych na raka ze
skutecznością często rzędu 90% zostali kompletnie zignorowani.

No, to buźka :D

ps. http://www.budwig.vegie.pl - opis jednej z terapii wraz z paroma
ciekawostkami jak to koncerny walczyły z odkryciami tanich, skutecznych
leków.

3. Data: 2008-03-08 09:18:18

Od: gdL <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Mar, 17:37, "tomek wilicki" <j...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
>
> ps.http://www.budwig.vegie.pl- opis jednej z terapii wraz z paroma
> ciekawostkami jak to koncerny walczyły z odkryciami tanich, skutecznych

Co byś zastosował u swojej umierającej mamy albo taty ? Metody
stosowane przez dr. Budwig czy koncerny farmaceutyczne i państwo
lekarstwo na które tak plujesz ?

4. Data: 2008-03-08 17:24:55

Od: "tomek wilicki" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

gdL <g...@o...pl> napisał(a):

> Co by=B6 zastosowa=B3 u swojej umieraj=B1cej mamy albo taty ? Metody
> stosowane przez dr. Budwig czy koncerny farmaceutyczne i pa=F1stwo
> lekarstwo na kt=F3re tak plujesz ?

oczywiście, że terapię dr Budwig. Nie jestem kretynem, a już na pewno nie
jestem kretynem który własną głupotą zabija własnych rodziców. Metody
leczenia zaawansowanych nowotworów, które proponuje współczesna "oficjalna"
medycyna mają dokładnie 0% skuteczności. Nawet nie 0,001%, po prostu ZERO.
Jedyne co medycyna ma do zaoferowania to przedłużanie życia, kosztem
zamienienia go w piekło.

W przypadku raka wykrytego wcześnie można, oczywiście, dawać medycynie
szansę, ale prawda jest taka, że nawet tutaj różnica przeżywalności między
tymi, którzy poddadzą się leczeniu a tymi, którzy tego nie zrobią w
przypadku większości nowotworów po prostu nie istnieje. Nawet więcej,
przeżywalność kobiet które zgodziły się na operację w przypadku wykrytego
raka piersi jest NIŻSZA niż tych, które odmówiły. A jednak dalej wykonuje
się operacje, które zabijają zamiast ratować życie.

Ale żeby to wiedzieć, trzeba niestety czasem skorzystać z własnego mózgu i
sprawdzić chociażby dane statystyczne, a nie bezmyślnie powtarzać co równie
bezmyślny lekarz powie.

5. Data: 2008-03-08 20:50:03

Od: "mrmool" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> oczywiście, że terapię dr Budwig. Nie jestem kretynem,

śmiem wątpić

6. Data: 2008-03-08 22:14:24

Od: "tomek wilicki" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mrmool <m...@i...pl> napisał(a):

> śmiem wątpić

a oprócz wieśniackich wyzwisk masz cokolwiek do powiedzenia w temacie? Na
przykład może podasz dane statystyczne które dowodzą, że jednak warto w
przypadku zaawansowanego nowotworu podejmować leczenie tradycyjne w
warunkach polskiej opieki zdrowotnej? (zakładam, że moi rodzice nie są
ministrami zdrowia).

Dane statystyczne oczywiście nie przekłamane, czyli nie mówiące w ilu
przypadkach chemioterapia "zadziała", tylko w ilu faktycznie przyniesie
korzyści pacjentowi. W statystyce często podaje się że terapia "działa"
jeśli guz zmniejszy się nawet o 5%, a pacjent umrze na drugi dzień z powodu
skutków ubocznych.

Nic nie powiesz? Tego się spodziewałem.

7. Data: 2008-03-09 07:42:43

Od: gdL <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No więc jak działają omega-3 kw tłuszczowe na poziomie komórkowym, że
wielki jak arbuz nowotwór nagle ginie ? Jakoś nie jestem w stanie na
wiarę przyjąć tej teorii. Dobrze by było, żebyś ją jakoś poparł
argumentami i mechanizmem. Czy masz na ten temat jakieś dane ? Dobrze,
by było, żeby były publikowane, ale nie muszą być. Nie chodzi mi teraz
już o przeglądanie statystyk, tylko o mechanizm działania.

8. Data: 2008-03-09 09:22:34

Od: "tomek wilicki" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

gdL <g...@o...pl> napisał(a):

> [...]
kom=F3rkowym,=
> =BFe
> wielki jak arbuz nowotw=F3r nagle ginie ? Jako=B6 nie jestem w stanie na
> wiar=EA przyj=B1=E6 tej teorii. Dobrze by by=B3o, =BFeby=B6 j=B1 jako=B6
pop=
> ar=B3
> argumentami i mechanizmem. Czy masz na ten temat jakie=B6 dane ? Dobrze,
> by by=B3o, =BFeby by=B3y publikowane, ale nie musz=B1 by=E6. Nie chodzi mi
t=
> eraz
> ju=BF o przegl=B1danie statystyk, tylko o mechanizm dzia=B3ania.

Widzisz, była cała seria terapii antyrakowych które kiedyśtam zostały
wynalezione, okazało się że są rewelacyjne, ale nikt nigdy nie przeprowadził
badań nad ich faktyczną skutecznością. Tak było w przypadku terapii dr
Budwig - kobieta przez 50 lat leczyła chorych na raka, często doprowadzała
do całkowitego wyleczenia osoby którym medycyna dawała parę dni życia,
wszystko na oczach prasy, świadków. Zero odzewu ze strony medycyny. Tak było
w przypadku zastrzyków z witaminy C, które podane chorym na raka działają
jak chemioterapia, są niemal całkowicie nieszkodliwe a w testach
laboratoryjnych na kulturach nowotworów wykazały toksyczność dla każdego
rodzaju komórek nowotworowych, ale nie wykazały toksyczności dla
jakiejkolwiek zdrowej komórki. Zero odzewu ze strony medycyny. Tak samo było
z terapią Gersona, ostatnio ktoś się pokusił o przeprowadzenie badań
statystycznych chorych na raka którzy leczyli się w klinikach Gersona i
tych, którzy leczyli się standardowo. Okazało się, że w przypadku nowotworów
zaawansowanych Gerson jest 6,5 razy skuteczniejszy od medycyny "normalnej".

Tzw dowody, czyli badania dowodzące że kwasy omega 3 działają, możesz
znaleźć na MedLine, listę linków masz na www.budwig.vegie.pl - ale
powtarzam, nikt nigdy nawet kijem nie ruszył samej terapii dr Budwig.
Medycyna po prostu nie jest tym zainteresowana. Możesz też tam znaleźć
informację o badaniach nad metodą Gersona, dział "historia odkrycia (i
ukrycia) leku na czerniaka". Lektura dla inteligentnych.

Jaki jest mechanizm działania? Wg samej dr Budwig następuje odbudowa błon
komórkowych, przez co komórki nowotworowe odzyskują zdolność do normalnego
odżywiania, co jest równoznaczne z odzyskaniem zdolności do
popełnienia "samobójstwa". Dokładnie na tej samej zasadzie (przywrócenie
zdolności do normalnego odżywiania) działa terapia Gersona, na identycznej
zasadzie działa lek który doprowadził do założenia tego wątku - lek, który w
badaniach klinicznych okazał się zabójczy dla WSZYSTKICH znanych nowotworów.

Jaki jest faktycznie mechanizm działania? Tego nie wiem, pytasz niewłaściwej
osoby. Wiem tylko, że faktycznie odbudowa błon komórkowych następuje.
Zresztą nawet nie interesuje mnie to, dla mnie ważne jest że to działa,
podobnie jak działa terapia Gersona czy dożylna witamina C.

A także ważny jest dla mnie fakt, że dla ogromnej większości chorych na
raka "normalna" medycyna nie ma do zaoferowania NIC oprócz morfiny.

9. Data: 2008-03-09 11:42:51

Od: gdL <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko, że błony komórkowe nie są przyczyną transformacji nowotworowej,
ani nie są w stanie przywrócić zdolności do apoptozy. Ta zdolność
została utracona w wyniku mutacji informacji zawartej w kwasach
nukleinowych, później wykonawcą tych procesów są wadliwe,
niefunkcjonalne białka. Pośrednio błony mogą świadczyć o pewnych
zaburzeniach enzymatycznych i degeneracji komórki. Sceptyczność
środowisk naukowych może być uzasadniana nie tylko kwestiami
zarobkowymi. Medycyna znała wielu szarlatanów, którzy leczyli kiłę
rtęcią, upuszczania krwi, stawianie baniek, wkładanie do gorącej wody
itp itd. Ludzie w stanach terminalnych zazwyczaj zwracają się do dr.
Budwig, Filipińczyków, magnetyzują wodę, szukają leku za wszelką cenę.
Jest kilka faz, przez które przechodzi każdy chory i to jest proces
normalny. Ale prace nad prawdziwymi lekami powinny być nadal
prowadzone.

10. Data: 2008-03-09 17:13:18

Od: "tomek wilicki" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

gdL <g...@o...pl> napisał(a):

> Tylko, =BFe b=B3ony kom=F3rkowe nie s=B1 przyczyn=B1 transformacji
nowotworo=
> wej,
> ani nie s=B1 w stanie przywr=F3ci=E6 zdolno=B6ci do apoptozy.

o proszę, widzę że wiesz wszystko. Wiesz że to nie zdegenerowane błony
komórkowe, że ich naprawa nie przywraca zdolności apoptozy. Tyle, że...
praktyka nie potwierdza tej teorii.

Ta zdolno=B6=
> =E6
> zosta=B3a utracona w wyniku mutacji informacji zawartej w kwasach
> nukleinowych, p=F3=BCniej wykonawc=B1 tych proces=F3w s=B1 wadliwe,
> niefunkcjonalne bia=B3ka.

tie, to jeszcze powiedz jak to jest, że kwas dichlorooctowy w testach
klinicznych okazał się morderczy dla wszystkich co do jednego rodzajów
nowotworów? A on ani nie zmieniał informacji w kwasach nukleinowych, ani nie
zmieniał białek. On po prostu przywracał komórce zdolność normalnego
odżywiania się.

Sceptyczno=B6=E6
> =B6rodowisk naukowych mo=BFe by=E6 uzasadniana nie tylko kwestiami
> zarobkowymi. Medycyna zna=B3a wielu szarlatan=F3w, kt=F3rzy leczyli
ki=B3=EA=

> rt=EAci=B1, upuszczania krwi, stawianie baniek, wk=B3adanie do gor=B1cej
wod=
> itp itd.

co więcej, medycyna zna wielu szarlatanów, którzy leczyli chemioterapią,
radioterapią czy np amputacją sutka. Ba, nawet dodam, że ta grupa
szarlatanów, znana jako "współczesna onkologia", działa dalej. A wyniki
badań statystycznych są zimną analizą skuteczności ich działań. A raczej
braku tej skuteczności. W sumie faktycznie lepiej magnetyzować wodę, to
przynajmniej nie ma skutków ubocznych, czego nie można powiedzieć o
współczesnych metodach "leczenia" zaawansowanych nowotworów.

Widzisz, gdyby komukolwiek naprawdę zależało na uzyskaniu działającego
lekarstwa na raka, po prostu sprawdziłby te kilka metod. To nie kosztuje
dużo, wstępne badania to raptem parę tysięcy dolarów - i już wszystko by
było wiadome. Ale nikt tego nie zrobi, bo gdyby okazało się że to działa,
cały ten przemysł by zbankrutował.

Ludzie w stanach terminalnych zazwyczaj zwracaj=B1 si=EA do dr.
> Budwig, Filipi=F1czyk=F3w, magnetyzuj=B1 wod=EA, szukaj=B1 leku za
wszelk=B1=
> cen=EA.
> Jest kilka faz, przez kt=F3re przechodzi ka=BFdy chory i to jest proces
> normalny.

Zdziwiłbyś się. Nikt nie stosuje terapii dr Budwig. Dlaczego? Bo jest
DARMOWA. Ludzie wolą wydać parę tysięcy na magnesowanie wody, pielgrzymki i
inne brednie. Jak coś jest za darmo, nie ufają temu.

> Ale prace nad prawdziwymi lekami powinny by=E6 nadal
> prowadzone

źle piszesz

prace nad prawdziwymi lekami powinny być w końcu rozpoczęte.

Kurcze, medycyna obecnie potrafi przyszyć urwaną rękę, nogę, ponoć
przymierzają się do przyszywania głowy. I jakoś tak się składa, że "cuda"
medycyna potrafi zdziałać tylko i wyłącznie w tych przypadkach, które tak
czy tak nie przyniosą kasy. Jeśli kasę można ciągnąć, medycyna okazuje się
bezradna.

Dlatego też możesz sobie przyszyć urwaną rękę, ale nie pozbędziesz się
łupieżu, brzydkiego zapachu potu, łuszczycy czy trądziku na plecach.
Wynalezienie panaceum na te przypadłości zakręciło by kurek z kasą płynącą
ze sprzedaży leków objawowych.

ps. mogę komuś wyleczyć łupież łojotokowy czy trądzik na plecach, jeśli
chce. Za darmo, skutecznie. Skutkiem ubocznym będzie bardzo duża poprawa
samopoczucia.

pracownicza książeczka sanitarno epidemiologiczna-badanie kału
Wysoki cholesterol - Lipobon - czy to naprawdę działa ?
terapia czszkowo-krzyzowa wawa gdzie?
Suche powieki
Sposob na bolacy zoladek po aspirynie / polopirynie