Czy tu s a jacyś lekarze, czy same pedały? Bolący prawy pośladek.

1. Data: 2006-04-15 23:21:08

Temat: Czy tu s a jacyś lekarze, czy same pedały? Bolący prawy pośladek.
Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy tu są jacyś lekarze, czy same pedały?

Od stycznia tego roku prosze o poprwą diagnoze , a tu jakieś tylko durne
tematy,
typy służba zdrowia strajkuje, a to brak odpowiedzi.
Boli mnie w prawym posladku. Co to moze być......?
Opis rezonansu z (13.04.06) brzmi:

"Badanie MR lędźwiowego odcinka kręgosłupa wykonano w przekrojach
strzałkowych w sekwencjach SE/T1l, FSE/T2, oraz w przekrojach poprzecznych
na wysokości tarcz międzykręgowych L4-L5, L5-S1 równolegle do płytek
granicznych w sekwencjach FSE/T2. Grubość warstw 3 mm.

Niewielkie spłycenie fizjologicznej lordozy lędźwiowej.
Na poziomie L5-S1 stwierdza się obecność tylnobocznej prawostronnej
przepukliny jądra miażdżystego, która umiarkowanie uciska worek oponowy i
korzeń nerwu rdzeniowego S1 oraz wpływa na niewielkie zwężenie kanału
korzeniowego po tej stronie, bez ucisku na struktury nerwowe w jego obrębie.
Zmiany degeneracyjne opisywanej tarczy międykręgowej.
Poza tym kanał kręgowy o prawidłowej szerokości, otwory międzykręgowe
obustronnie bez cech stenozy.
Pozostałe tarcze międzykręgowe oraz trzony kręgów o prawidłowej wysokości,
równych obrysach, bez patologicznych sygnałów w ich obrębie.
Widoczny dolny odcinek rdzenia kręgowego o prawidłowej szerokości, równych
obrysach, bez obecności patologicznych sygnałów w jego obrębie.

Wnioski:
Na poziomie L5-S1 tylnoboczna prawostronna przepuklina jądra miażdżystego
umiarkowanie uciskająca na struktury nerwowe kanału kręgowego."

Czy ktoś z grupowiczów jest w stanie podać prawidłowe ćwiczenia korekcyjne,
które sa w stanie zniwelować
całkowicie ból bolący prawym pośladku.?

P.S Jeżeli trzeba zamieszczę poszczególne zdjęcia rezonansu na stronie
internetowej....
Dr.Endriu
http://nmp1.w.interia.pl
n...@i...pl

2. Data: 2006-04-16 08:35:35

Od: Adam <a...@p...onet.wyrzuc_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dr.Endriu napisał(a):
> Czy tu są jacyś lekarze, czy same pedały?
>
> Od stycznia tego roku prosze o poprwą diagnoze , a tu jakieś tylko durne
> tematy,

same pedały. Witamy, bedziesz sie tutaj dobrze czuł, miedzy swymi ;)

Wesołych Świąt!

--
Z domu, na newsy, pisze dla Was

Adam

Pozdrowienia!

3. Data: 2006-04-16 08:55:25

Temat: Re: Czy tu s a jacys lekarze, czy same pedaly? Bolacy prawy posladek.
Od: "Medyk" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

No, dobra. To napisal radiolog oceniajacy zdjecie. A co powiedzial
neurolog? Kto Cie na MRI skierowal? Widzial to neurochirurg?

4. Data: 2006-04-16 11:29:03

Od: "zenek" <z...@w...PL> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
> Czy tu są jacyś lekarze, czy same pedały?

> Czy ktoś z grupowiczów jest w stanie podać prawidłowe ćwiczenia
> korekcyjne,
> które sa w stanie zniwelować
> całkowicie ból bolący prawym pośladku.?

Może za dużo w dupe brałeś ? Spróbuj zmienić pozycje albo technikę .

Pozdro

zenek ( tez pedał )

5. Data: 2006-04-16 15:46:20

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

Adam napisał/a:
>same pedały. Witamy, bedziesz sie tutaj dobrze czuł, miedzy swymi ;)
Hmm - z uwagi na jego pierwotną dolegliwość wydaje się, że jest on
pedałem "biernym", a tutaj przeważają "czynne" - powinien być
zadowolony. :-)

>Wesołych Świąt!
Wzajemnie.

6. Data: 2006-04-16 23:48:56

Od: PAweł <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
> Czy tu są jacyś lekarze, czy same pedały?
>
> Od stycznia tego roku prosze o poprwą diagnoze , a tu jakieś tylko durne
> tematy,

Sa tu i dohtory. I jak to une, to diagnoze wystawia, jak przeslesz co
najmniej 80 zł na konto wskazane (bo to sprawa dla specjalisty).
A jak nie chcesz płacic, to trudno, trzeba czytac i o strajkach, to może
kiedys którys się zlituje i łaskawie poświeci za darmo Tobie swój czas.
A jak bedziesz dalej narzekał, to co najwyżejdo tematów o strajkach dojdzie
temat o marudnych pacjentach:-))

--
Pozdr

7. Data: 2006-04-17 12:45:42

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sory za tych pedałów. Ale moje leczenie trwa pół roku i powoli odchodzę już
od zmysłów.
wydałem juz około 1000 zł na różne leki, specjalistów, rehabilitantów,
gorsety kręgosłupowe i nic.

Ból jest obecny.

Ból jest obecny w biodrze a nie w kręgosłupie. I zaczynam się przychylać do
wersji
że jest to jak u kolegi radmir_K z postu powyżej

Dlaczego tak sądze:

bo mam identyczne objawy jak radmir_K, a ćwiczenia które robię od lutego
kompletnie nie pomagają,
mam również za sobą od 15 do 39 lutego sesję w poradni rechabiltacyjnej, z
basenem,
prądami (takie prądy które podpina się do pleców które wytwarzają mrówki nie
pamiętam jak to się nazywa),
lampę sollux. Codziennie rozciągam się na drążku zwisem na rękach, cwiczenia
wyciągajace kręgosłup (zwijanie w kłąbek
-rozciąga lędzwiowe odcinki kręgosłupowe. wszelakiego rodzaju rozciągania).
Co więcej przed wizytą u lekarza nie cierpiałem na problemy kręgosłupowe.
Występuje natomiast
ból z promieniowaniem do nogi, podczas "ruchów odwodzacych prawej nogi" .

Podczas zwisu z rozciąganiem nie bolą mnie okolice kręgosłupa, tylko prawe
biodro tam gdzie kończy się kość udowa....

Stąd też moje pytanie, jak wygląda ewentualne leczenie takiego nacisku
ścięgna na nerw jak u kolegi
radmir_K.

8. Data: 2006-04-17 14:26:16

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> No, dobra. To napisal radiolog oceniajacy zdjecie. A co powiedzial
> neurolog? Kto Cie na MRI skierowal? Widzial to neurochirurg?
Zakładam, że nie widział związku między bólami pośladka a MRI. Jak rozumiem,
skierował na rehabilitację. A ta nie pomaga. Widocznie trzeba poszukać
bardziej doświadczonego terapeuty (nie koniecznie lekarza). Pytanie do Endriu,
czy nikt nie sugerował Ci delikatnie, że ból bierze się z twojej psyche? Nie
używał wyrażeń typu zespół psychogenny lub chociaż przeciążeniowy? Sądząc po
tej wypowiedzi, jest w Tobie wiele wściekłości, a to się musi gdzieś odkładać,
np. w mięśniach okolic miednicy.
R - gay

9. Data: 2006-04-17 15:07:28

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Repair" bardzo cię proszę rzuć okiem na wynik rezonansu odc. lędźwiowego, i
powiedz, czy

[...]

Czy to jest 100% przyczyną bólu?. Czy ktoś ma doświadcznie i spotkał się z
takim przypadkiem?

Dr.Endriu
http://nmp1.w.interia.pl
n...@i...pl

10. Data: 2006-04-17 16:25:30

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

lędźwiowego, i
> Nie opisujesz nawet objawów, które uzasadniałyby wykonanie MRI. Nie sądze,
aby
> opisywany ucisk był przyczyną 100% bólu. Popełniasz typowy błąd pacjenta z
> chorym kręgosłupem, koncentrujesz się na opisie badania z obrazkiem
zamiast
> przykładowo odpowiadać na moje pytania. Powiedz lepiej gdzie mieszkasz,
> spróbuję skierować Cię do kogoś kto się na tym zna. Nie będzie to raczej
> lekarz i nie będzie współpracował z NFZ.

Dotychczas leczyło mnie 3-ech lekarzy. Wszyscy specjaliści

1) Chirurg ortopeda z NFZ-u - kobita chcaiła mnie naświetlać laserami za 300
zł w swoim prywatnym gabinecie
(zrobione rtg miednicy - widok z przodu), podejrzenie zapalenia
drobnoustrojowego w obrępie stawów.
2) Specjalistka rehabilitantka z NFZ-u- zapisała mnie na 2 tygodniowy seans
o którym mowa powyżej
(zrobiony rtg kręgosłupa lędźwiowego - wg niej kręgozmyk -skierowanie na
leczenie- jak mniemam operacjyne
do Piekar Śląskich na .....9 sierpień 2006...no comment)
3) Specjalista rehabilitant (prywatnie) podejrzenie dyskopati, założenie
blokady- jakieś związki chemiczne w zastrzyku (2 wizyty koszt 250zrobiony
MRI,koszt 4800 zł) z MRI mam się pojawić u niego w przyszłym tygodniu.

Trwa to wszystko już od połowy grudnia, i żadnej oznaki poprawy.....jak
bolało tak boli.....

W tygodniu przebywam w Kielcach, w Na weekend zjeżdżam do domu okolice
Katowic.

Jeżeli masz jakieś przypuszczenia podziel się nimi, bo mnie naprawdę już
chol.... bierze.

Dr.Endriu
http://nmp1.w.interia.pl
n...@i...pl

Do jakiego jeszcze lekarza z bolącą piersią i co to może być?
Krzyż a higiena...?!
wzrok
Kolano po 2 rekonstrukcjach ACL
Kolano po 2 rekonstrukcjach ACL