Czy tylko u mnie 7ya nie dziala?

1. Data: 2005-01-27 09:17:59

Temat: Re: Czy tylko u mnie 7ya nie dziala?
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> cicho! ja teraz maluje salon, wykret za wykretem...:PP
Taaaa,zawsze jakies wymowki...a wielbicielki czekaja i tez chca sie
staranniej opakowac ...w patchworki.........wiec.???????????????

A Ciebie tez nie widzialam tuze od jakiegos czasu.
A ja jestem jak ta mamona hihihi,raz jestem a raz mnie nie ma....

> W Strasbourgu wiosna? :)))
Taaaaa,taka z minus 8stopni i sniezkiem :)))
I chyba ja jedna laze w czapce haaaaaa....

Ale tak teraz naprawde jestem od paru dni z powodow
rodzinnych i na ferie na pare tygodni w moim ukochanym
i zielonym jak zrenica kota w mroku
Bialymstoku( no moze teraz sniegowo bialym )
Buziaczki
Pusia

1. Data: 2005-01-27 17:56:48

Od: "alems" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rodzinnych i na ferie na pare tygodni w moim ukochanym
> i zielonym jak zrenica kota w mroku
> Bialymstoku( no moze teraz sniegowo bialym  )

Witam szanowne emigrantki!Jesli chodzi o wiosne to na poludniu Hiszpanii spadl
wczoraj snieg! W miasteczku, w ktorym mieszkam ostatnio takie zjawisko
odnotowano 25 lat temu. Dzieci oczywiscie zajec nie mialy tylko zostaly
wypuszczone na boisko zeby sie przyjrzec z bliska.

1. Data: 2005-01-28 18:01:07

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam szanowne emigrantki!Jesli chodzi o wiosne to na poludniu Hiszpanii
spadl
> wczoraj snieg! W miasteczku, w ktorym mieszkam

No to robi nam sie tutaj coraz bardziej unijnie i miedzynarodowo a po ile
mulinki w Hiszpani?
Pusia

Re: Czy tylko u mnie 7ya nie dziala?
xxx-maki