Czy w Biznesie Jest Miejsce Na Litość?

1. Data: 2016-02-11 23:54:52

Temat: Czy w Biznesie Jest Miejsce Na Litość?
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

chętnie zadedykował bym to Pszemolowi? choć czy warto rzucać perły przed
wieprze?

https://dreampc.leadpages.co/zppbmlfree/?idp=gloria.
pl

2. Data: 2016-02-12 03:09:12

Temat: Re: Czy w Biznesie Jest Miejsce Na Litość?
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.02.2016 o 23:54, pinokio pisze:
> chętnie zadedykował bym to Pszemolowi? choć czy warto rzucać perły przed
> wieprze?

Pszemol pięknie zaorany

3. Data: 2016-02-12 03:31:36

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 12 lutego 2016 03:09:11 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:

> Pszemol pięknie zaorany

pinokio, zawsze warto rzucać perły gdziekolwiek,
bo kiedyś ktoś je znajdzie. a nawet gdyby nikt nie znalazł,
to też warto.

i nie ma żadnego uzasadnienia, żeby ktokolwiek myślał,
że co piszemy jest jakąkolwiek perłą. ani tym bardziej,
że ktoś jest wieprzem, bo odczytać nie umie.

jacek

4. Data: 2016-02-12 04:15:02

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 11 lutego 2016 23:54:53 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:

> https://dreampc.leadpages.co/zppbmlfree/?idp=gloria.
pl

chcesz, to ci trochę opowiem jak jest.
jeśli zechcesz być w miarę uczciwy,
to najpierw zarzuci ci żona, że okradasz rodzinę.
później i w tym samym czasie zarzucą ci pracownicy:
zamiast skurwysynom płacić, nam oddaj te zyski.
niby racjonalnie, choć nic nie racjonalnie.
postawisz na swoim, będziesz jak ja, a oni
po paru latach zrozumieją, dlaczego tak trzeba.
choć oczywiście nie będą mimo zrozumienia się z tym zgadzać.

później przyjmą to jako normalkę, coś nad czym nie myślą.

rządy nawet nie pomyślą dlaczego wpiszą sobie pracownicy
1800 złotych zamiast 2500 i wezmą do ręki 3000;
a ty to wypełnisz, żeby skurwysyny ich nie okradały.

tak to jest z tą uczciwością; podatki owszem i chętnie
skoro coś zarobiłem, ale choćbym łamał przez nich ustanowione
prawo, nigdy nie pozwolę, aby zwykle chamy moich pracowników,
nawet w imieniu prawa, okradały.

to byłoby tyle, co wiem i myślę o prawie.

jacek

5. Data: 2016-02-12 08:33:03

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" napisał w wiadomości grup

>chętnie zadedykował bym to Pszemolowi? choć czy warto rzucać perły przed
>wieprze?

>https://dreampc.leadpages.co/zppbmlfree/?idp=gloria
.pl

Mówisz, że ci złodzieje adresów mailowych to wieprze czy perły?

6. Data: 2016-02-14 01:05:06

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote in message
ps.com...
> [...]
> prawo, nigdy nie pozwolę, aby zwykle chamy moich pracowników,
> nawet w imieniu prawa, okradały.
>
> to byłoby tyle, co wiem i myślę o prawie.

Każdy oszust, kombinator i manipulant znajdzie sobie racjonalizację
dla swoich przekrętów. Bo każdy lubi czuć się sam ze sobą dobrze.
Napewno nie chciałbyś się czuć szmatą, niezależnie od tego co robisz,
kradniesz, oszukujesz, mordujesz - nie chcesz być przed sobą szmatą.
Więc racjonalizujesz. Jak widać, nie jesteś wyjątkiem :-)

7. Data: 2016-02-14 01:05:33

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"pinokio" <p...@n...adres.pl> wrote in message
> chętnie zadedykował bym to Pszemolowi?
> choć czy warto rzucać perły przed wieprze?
>
> https://dreampc.leadpages.co/zppbmlfree/?idp=gloria.
pl

A zechciałbyś streścić przekaz z 5 zwięzłych zdaniach?

8. Data: 2016-02-14 08:39:06

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.02.2016 o 01:05, Pszemol pisze:
> [...]
> kradniesz, oszukujesz, mordujesz - nie chcesz być przed sobą szmatą.
> Więc racjonalizujesz. Jak widać, nie jesteś wyjątkiem :-)

Tak zmieniłeś front? a przedtem racjonalizowałeś zachowania szmaty.

9. Data: 2016-02-14 09:34:12

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.02.2016 o 01:05, Pszemol pisze:
> "pinokio" <p...@n...adres.pl> wrote in message

pl

> A zechciałbyś streścić przekaz z 5 zwięzłych zdaniach?
Mówi o konflikcie interesów, o byciu hojnym

10. Data: 2016-02-14 11:51:10

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-02-14 09:34, obywatel pinokio uprzejmie donosi:

pl

> Mówi o konflikcie interesów, o byciu hojnym

Chyba Hojnym.

wielkie litery są wielkie

Transfer betonu
Najważniejsze pytanie współczesności
globik i reszta ateistów- oni już tu są...
Scharakteryzujmy
nadludzie i podludzie