Czy warto - HOOVER HTI 247

1. Data: 2004-07-03 21:55:00

Temat: Czy warto - HOOVER HTI 247
Od: "vader" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich. Zamiezam kupić pralkę ładowaną od góry. Bardzo interesuje
mnie wasza opinia na temat pralki HOOVER HTI 247. Może ktoś z Was posiada
coś takiego?? Szczerze mówiąc (a właściwie "pisząc") to ja kompletnie nie
znam tej firmy. Pozdrawiam Wszystkich i z góry dziękuję za odzew.

--
==========
Pozdrawiam

1. Data: 2004-07-04 05:42:30

Temat: Re: Czy warto - HOOVER HTI 247
Od: " zayzayer" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> coś takiego?? Szczerze mówiąc (a właściwie "pisząc") to ja kompletnie nie
> znam tej firmy. Pozdrawiam Wszystkich i z góry dziękuję za odzew.

Hoover to Candy, czyli nic ciekawego.

1. Data: 2004-07-04 11:05:36

Od: "KTJ" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

" zayzayer" <z...@W...gazeta.pl> wrote in message

> Hoover to Candy, czyli nic ciekawego.

Hoover ma tyle wspólnego z Candy co Jaguar z Fordem..... albo i mniej.....

1. Data: 2004-07-04 12:37:56

Od: " zayzayer" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hoover ma tyle wspólnego z Candy co Jaguar z Fordem..... albo i mniej.....

A widziałeś kiedyś te pralki od środka? Coś mi się wydaje, że żadnej:)

1. Data: 2004-07-04 13:07:41

Od: "KTJ" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A widziałeś kiedyś te pralki od środka? Coś mi się wydaje, że żadnej:)

Chociażby jakość montażu czy materiały - oglądałem kilka i na pewno są
różne...
Zresztą Candy ztw wykupiło tylko europejską część Hoovera.

Co nie zmienia faktu, że i tak lepiej kupić Boscha / Siemensa.

tluste plamy na scianie
Kwiatki
Własny dom - badanie
do zabudowy czy nie?