Czy warto zamontować zmiękczacz wody dla domku?

1. Data: 2009-09-09 11:24:50

Temat: Czy warto zamontować zmiękczacz wody dla domku?
Od: "ZS" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam twardą wodę i wszedzie osadza się osad, szczególnie na kabinie. Myślałem
nad zainstalowaniem zmiękczacza wody (półautomatycznego bo najtańsze)
ponieważ ceny już są znośne. Od lat mam osmozę i badzo sobie chwalę. Nigdzie
jednak nie mogę znaleźć negatywnych uwag na temat zmiękczacza. Chciałbym go
podłaczyć tylko do łazienki, w kuchni miałbym dalej normalną wodę.
Z negatywów to slyszałem ze bardzo cieżko mydło zmyć z rąk, czy jest to aż
tak uciążliwe?
Czy oprócz cotygodniowej interwencji są jakieś minusty w półatutomatycznych
zmiękczaczach? takich jak te
http://www.czystawoda.pl/Zmiekczacz_polautomatyczny_
Maxflo_D25M-385.html
http://www.unigastro.pl/3794_polautomatyczna-stacja-
zmiekczania-wody-o-malej-wydajnosci-typu-junior.html
http://allegro.pl/item726683482_zmiekczacz_centralny
_maxflo_d40m_polautomat.html

2. Data: 2009-09-10 07:07:52

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ZS wrote:
> [...]
> temat zmiękczacza. Chciałbym go podłaczyć tylko do łazienki, w kuchni
> miałbym dalej normalną wodę. Z negatywów to slyszałem ze bardzo cieżko

mydło jest cieżko zmyć jak sie źle wyreguluje twardość wody na wyjściu.

listwy przypodłogowe
-------------okulary UVEX--------------najlep sza oferta
allegro - okulary UVEX - najlepsz oferta
Mikrofala -proszę o radę
Lodowka Bosch KGN 36X74