Czy wszyscy faceci to ciarupiarze?

31. Data: 2002-07-06 18:38:54

Temat: Re: Czy wszyscy faceci to ciarupiarze?
Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JoJo" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
news:ag3k2d$2so$1@sunsite.icm.edu.pl...

> Czy ja mam jeden z wielu niechlubnych wyjatków w domu?
Majsterkowicz jestem i kiedyś zbierałem bardzo dużo rzeczy,
ale nie typu połamana parasolka, lecz wszelkiego rodzaju
drewno, metal. elementy różnych urządzeń. które mogą się do
czegoś przydać i uwierzcie, że się przydają, nawet po
kilkunastu latach:-)))). Od kilku lat, co jakiś czas robię
przegląd swoich "przyda się" i część wyrzucam. Faktycznie
teraz można kupić tak wiele różnych elementów, że nie trzeba
już być Adamem Słodowym, żeby ze szprychy rowerowej zrobić
jakiś np. haczyk. Tak na wesoło napiszę wam, że dzisiaj tj.
po 7 dniach słomianego wdowstwa znalazłem w małym pokoiku
pod kocem i poduszkami ugotowane ziemniaki w garnku
owiniętym ręcznikiem, które ugotowałem żonie 10 dni temu,
gdy miała później przyjść do domu i przygotowywałem dla niej
obiad, którego nie chciała zjeść, ponieważ nie była głodna,
bo przekąsiła po drodze. Wyglądają obleśnie, ale nie
śmierdzą - zostawić, czy wyrzucić?
Darek

32. Data: 2002-07-06 19:47:06

Od: Bischoop <B...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule Sokrates wyklawiaturzyl(a):
> [...]
> obiad, którego nie chciała zjeść, ponieważ nie była głodna,
> bo przekąsiła po drodze. Wyglądają obleśnie, ale nie

_wyrzucic!!!!!!_ bo jeszcze jakies robaczki ci sie wprowadza do domu.

--
% Bischoop %
%Linux Registered User:#260447%

33. Data: 2002-07-06 20:49:00

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bischoop" <B...@b...pl> napisał w
wiadomości

> _wyrzucic!!!!!!_ bo jeszcze jakies robaczki ci sie
wprowadza do domu.

Pewnie tak zrobię, choć żal. Tyle serca włozyłem w ich
obranie i ugotowanie dla mojej ukochanej Dulcunei:-))
Darek

34. Data: 2002-07-07 08:38:10

Od: Bischoop <B...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule Sokrates wyklawiaturzyl(a):

> Pewnie tak zrobię, choć żal. Tyle serca włozyłem w ich
> obranie i ugotowanie dla mojej ukochanej Dulcunei:-))
> Darek

skoro zal ci wyrzucic, to zawsze mozesz sam zjesc :-)))
_smacznego_

35. Data: 2002-07-07 13:22:00

Od: "Ula Z" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"JoJo" <g...@p...fm> wrote

> Wyja?nienie: ciarupy to rzeczy materialne , które wysz?y z obiegu domowego

he, he nie znalam tego okreslenia;-))
"w moich stronach" funkcjonuje pojecie "rupiecie" - dokladnie przemieszane
slowo ciarupy;-))

a takze "przydasie" od slow "to sie przyda";-))

pozdrawiam

Ula

36. Data: 2002-07-07 16:43:04

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> skoro zal ci wyrzucic, to zawsze mozesz sam zjesc :-)))
> _smacznego_

No, wiesz! Będę żonie wyjadał. Wyślę pocztą, niech sama
zadecyduje:-))))
Darek

37. Data: 2002-07-08 06:21:13

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> W artykule magda1306 wyklawiaturzyl(a):

> FYI i wszystko byloby piekne gdybys trzymala sie _Netykiety_ i
> odpowiadala pod cytatami, i ciela je.

Ja się staram trzymać Netykiety, więc proszę mnie nie opieprzać za cudze
błędy
zwłaszcza, że czytam to w poniedziałek rano i nie nastraja mnie to
pozytywnie do reszty świata

z głębokim poważaniem
Joanna

38. Data: 2002-07-08 06:24:24

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> obiad, którego nie chciała zjeść, ponieważ nie była głodna,
> bo przekąsiła po drodze. Wyglądają obleśnie, ale nie

Ty nie wyrzucaj dobrości! będa jak znalazł na zapiekankę kolacyjną po
powrocie reszty rodzinki :)
jak już tyle przetrzymały ...
pozdr.Joanna

39. Data: 2002-07-08 06:33:49

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ty nie wyrzucaj dobrości! będa jak znalazł na zapiekankę
kolacyjną po
> powrocie reszty rodzinki :)
> jak już tyle przetrzymały ...
> pozdr.Joanna

Za późno, rozlazły się doszczętnie, więc musiałem je spuścić
do Warty.
Darek

40. Data: 2002-07-08 06:50:11

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Za późno, rozlazły się doszczętnie, więc musiałem je spuścić
> do Warty.
> Darek

biedne rybcie...

pozdr.Joanna

dziwny sen
Rozrywki rodzinne
Dlaczego mezczyzni sie nie zenia?
Kto mnie zabierze do siebie?????
Re: Jakie domowe metody walki ze szczurami?