Czy żaby szkodzą?

1. Data: 2000-05-05 09:52:23

Temat: Czy żaby szkodzą?
Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W części mojego ogrodu znajduje się "żabisko". Żabki są przeróżne, zielone
ładne i wielkie obrzydliwe ropuchy. Tak na oko ok.3 na metr kw. Jak na razie
nie przeszkadzają mi zbytnio, ale może powinnam się zacząć przejmować? Czy
posiadanie żabek ma jakieś minusy?

PS. teren wcale nie jest podmokły ani nawet wilgotny.
--
Pozdrawiam_
Edyta Szajnóg

2. Data: 2000-05-05 10:18:33

Temat: Re: Czy żaby szkodzą?
Od: Janusz Czapski <j...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ropuchy nie sš obrzydliwe. Sš niezwykle pożyteczne. Zżerajš owadzie draństwo
zagrażajšce naszym uprawom.
A poza tym można takš poacałować i może Ci w księcia z bajki się zmieni??
:-))))))
Pozdrawiam
Janusz

3. Data: 2000-05-05 12:28:02

Temat: Odp: Czy żaby szkodzą?
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@z...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta Szajnóg" napisał w wiadomości Czy posiadanie żabek ma
jakieś minusy?

Najwiekszym minusem dla zab jest to, ze podczas koszenia czesto robie im
harakiri. W zaden sposob nie moge wyminac tylu zab moja samobiezna kosiarka.
Pozdrawiam Jurek

4. Data: 2000-05-05 21:38:39

Od: "Błażej Strażak" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zaby w szklarni (od wielu lat) i zyja sobie spokojnie. Sa pozyteczne bo
likwiduja rozne paskudztwo (jak male slimaki itp.). Temperatura dochodzi do
40 kilku stopni w lato, wody nie tak znowu wiele a i tak zyja..

--
...::Błażej Strażak:..
b...@n...pl

5. Data: 2000-05-08 19:19:05

Od: "ostryga" <o...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

żaby są bardzo pożyteczne, zjadają ślimaki, a te dopiero robią szkody!!!!, powodzenia

-
Click here for Free Video!!
http://www.gohip.com/freevideo/

Użytkownik Edyta Szajnóg <e...@g...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych