Czy zmywać makijaż???

1. Data: 2003-12-12 14:03:27

Temat: Re: Czy zmywać makijaż???
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
news:Xns944F9229F660Emojatfurczoscradosna@212.33.81.
2...
> Na esentii jest. Poza tym widziałam go jak dotąd w 1 (słownie: jednym)
> sklepie. Wyjdzie na to, że to towar poszukiwany jak papier toaletowy za
> komuny;))

No tak, ale nei oplaca sie samego podkladu zamawiac na esentii, no i nie
sprawdze koloru :(
Rany, oby sie to nie rozkrecilo jak kiedys z Mariza. Mariza byla swietna,
ale miala podstawowa wade - byla nie do dostania :) Przynajmniej dla mnie.

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-12-12 16:00:06

Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka (Wrocław)" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> Cos czuje, ze ten Oeanic to bedzie moj nastepny :)

jest naprawdę fajny, ale inny niż ten Vipery. Ma o wiele lżejszą
konsystencję, jest płynny a ja bardzo lubię lekkie podkłady.

E.

1. Data: 2003-12-12 16:01:58

Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Ag@a" <W...@t...pl> napisał w wiadomości
>

> No, nie ma sprawy, tylko musze go najpierw zlokalizowac. A to wcale nie
jest
> takie latwe ;(
> Ja go do tej pory w sklepach nie widzialam :(

Poszukaj w GC. Skoro jest w W-wie to i we Wrocku powinien być.

Ela

1. Data: 2003-12-15 08:05:02

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elik" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Poszukaj w GC. Skoro jest w W-wie to i we Wrocku powinien być.

No wlasnie nie ma :( No nic, bede polowac dalej ;)

Kruszyna

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-12-15 08:55:39

Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Elik" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>

> No wlasnie nie ma :( No nic, bede polowac dalej ;)

A może napisz do nich maila z pytaniem, gdzie możesz to dostać ? Ja tak
zrobiłam i odpowiedź dostałam szybciutko..

Pozdrawiam, Ela

1. Data: 2003-12-15 09:40:18

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może napisz do nich maila z pytaniem, gdzie możesz to dostać ? Ja tak
> zrobiłam i odpowiedź dostałam szybciutko..

Aaa, dzieki dobra kobieto! Nie przyszlo mi to do glowy :)
Kruszyzna
przed kawa ofkorz

--
"Primum non stresere... "