Czy znacie jakąs dobrą literaturę??

1. Data: 2003-01-01 18:52:56

Temat: Czy znacie jakąs dobrą literaturę??
Od: "tweety" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam;
Mam pierwsze pytanie w Nowym Roku :-))))))))
Czy znacie jakąś dobrą literaturę, ewentualnie jakieś czasopisma czy coś
takiego, z których można nauczyć się trochę o szyciu dla dzieci??
Dzięki za uwagi i sugestie.

Magdalena+Karolka (27-10-97) +...(07-01-03)
http://strony.wp.pl/wp/mwota/

2. Data: 2003-01-02 14:52:58

Temat: Re: Czy znacie jakąs dobrą literaturę??
Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tweety wrote:

> Czy znacie jakąś dobrą literaturę, ewentualnie jakieś czasopisma czy coś
> takiego, z których można nauczyć się trochę o szyciu dla dzieci??
> Dzięki za uwagi i sugestie.

Popytaj na pl.rec.robotki-reczne. Tamtejsze dziewczyny powinny
najpredzej wiedziec gdzie szukac :)
pzdr
agi

3. Data: 2003-01-03 10:01:24

Od: Dorota Szuba <d...@x...ifj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

tweety wrote:
> [...]
> Czy znacie jakąś dobrą literaturę, ewentualnie jakieś czasopisma czy coś
> takiego, z których można nauczyć się trochę o szyciu dla dzieci??

Burda, i jeszcze raz Burda,
czasopismo, ktore ma zawsze dobre wykroje i czesto
roznego rodzaju porady, kursiki etc.

pozdrawiam
Dorka

Przyjazn miedzy kobieta i mezczyzna ....
MATKA POSZUKUJE SYNA LESZKA UR.31-01-1983r W GORLICACH
Szampanskiej zabawy sylwestrowej
wszystkiego dobrego na Nowy Rok
Co mam robić?:(