Czyj(a) mąż (żona) w Iraku?

31. Data: 2003-09-10 15:16:16

Temat: Re: OT Czyj(a) mąż (żona) w Iraku?
Od: "Czarownica" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
news:bjnf4i$mvr$1@news.onet.pl...

> "Czarownica" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> coś
>
> Wystarczy zobaczyć Twój post do którego się odniosła,
> naprawdę nie wiesz o co jej chodzi ?
>
> Jacek

oki faktycznie miała rację :))))) sorry

czarownica

32. Data: 2003-09-10 16:51:06

Temat: Re: Czyj(a) mąż (żona) w Iraku?
Od: "Wojciech Piotrowski" <f...@N...fx.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A naprawdę Ci ludzie nie
> pojechali bo musieli, tylko bo chcieli (mam przykłady wśród znajomych i
> rodziny), pojechali ochotnicy...
> --

Ochotnicy powiadasz?...
No tak, ochotnicy pewnie też - kto nie słyszał o tym niech kliknie.
http://www.tutaj.pl/irak

pozdroofki
Wojtek

33. Data: 2003-09-10 20:14:42

Od: "NelaBad" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakoś empatią to wielu z Was nie grzeszy (dziękuję tylko Czarownicy i
Jackowi), a bełkot o komunizmie i pieniądzach też nie miał nic wspólnego z
tematem; nie zauważyliście?! Gadacie byle gadać, a pożytku z Was
żadnego...:( Byle temat (jak widać nawet bez związku z Waszym stanem ducha)
jest w stanie Was sprowokować. Swoją drogą myślę, że głównie o to Wam
chodzi. Powinniście może pomyśleć o nowej grupie np.prowokator, gdzie
wystarczy temat, a wszyscy rzucicie się nań, jak pies na ochłapy... Wy
wiecie swoje, ja swoje. I może niech lepiej tak zostanie.
Jeśli jednak znajdzie się ktoś, kto osobiście zna (czuje) problem proszę o
kontakt na priv. m...@p...com

34. Data: 2003-09-10 20:26:29

Od: :: Solana :: <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

tweety wrote:

> a tak na serio, ja jednak ich nie podziwiam, pojechali z własnej woli i
> zarobią tam kuuuuuupę kasy

Tweety, smutno czytac Twoje posty.... Czy zawsze oceniasz wszystko
patrzac na kase???

Piszesz o 3000 USD.... Przyjedz do Szwecji, tyle tu zarobisz jako
informatyk.

A jesli ta kwota ulegla zweryfikowaniu do 550 USD, to rzeczywiscie -
bida. Tyle to tu nie zarabia nawet sprzataczka :-(((

A wracajac do watku:
Magnolio, nie pociesze Cie, bo znam osobiscie ludzi, ktorzy stamtad
ucieki... Trzymam za Was kciuki.

magda

35. Data: 2003-09-10 20:37:00

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"NelaBad" <m...@p...com> wrote in message
> [...]
> wiecie swoje, ja swoje. I może niech lepiej tak zostanie.
> Jeśli jednak znajdzie się ktoś, kto osobiście zna (czuje) problem proszę o

Dobry przykład źle rozumianej szczerości, kawa na ławę.
Ale po co obrażać innych, normalne jest to że powstaja wątki i podwątki.

Co do żołnierzy to martwię się o nich tak jak o każdego człowieka
i cieszę sie że są tacy którzy chcą być żołnierzami, kiedy ja na to nie mam
jakiejkolwiek ochoty.

Jacek

36. Data: 2003-09-11 05:32:05

Od: tweety <C...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik :: Solana :: napisał:

> Tweety, smutno czytac Twoje posty.... Czy zawsze oceniasz wszystko
> patrzac na kase???

nie nie wszystko, ale już mam dośc czytania o biednych zołnierzach w
Iraku, którzy wyjechali w imie dobra ojczyzny. Wybacz, ale ja znam
wielu, którzy zaciągneli sie jako bezrobotni i by po to by wyjeżdżac.
Rozumiem, że żona martwi się, ale mogła napisać, ze teskni za męzem bo
wyjechał, a ja poprostu odczułam, ze ona "chce usłyszeć" jaki to jej mąż
jest dzielny bo jest w Iraku, bo jest zołnierzem, a mogła napisac
normalnie: tęsknię za męzem, bo go nie ma, bo wyjechał. Napisałam tylko,
ze ich nie podziwiam jak ktoś tam wczesniej czy to błąd nie podziwiać
kogos?? nie napisał w słowach ani obraźliwych ani mocnych, poprostu ich
nie podziwiam bo pojechali dla kasy, tak jak nie ekscytuje mnie zycie
Michała Wisniewskiego, który dla kasy zrobił sobie Big Brother w domu i
co w tym złego?? że nie użalam sie nad zołnierzami?? gdyby napisała, ze
, nie Daj Boże, zginął jej mąż, a ja bym napisała- sam sobie winien bo
pojechał to byłby nietakt, a tak uwazam, że nie zrobiłam nic złego.
Powiedziałam co myslę uzywając normalnych słów.

Magdalena + Karolina (27.10.97) + Krzysztof (05.01.03)
http://www.master.pl/~mwota/

37. Data: 2003-09-11 05:34:00

Od: tweety <C...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik NelaBad napisał:
> Jakoś empatią to wielu z Was nie grzeszy (dziękuję tylko Czarownicy i
> Jackowi), a bełkot o komunizmie i pieniądzach też nie miał nic wspólnego z
> tematem; nie zauważyliście?!

a zauważyłaś, ze ten podwątek osobiście do ciebie nie był, normalne, ze
rozwijają sie wątki i podwątki, jesli chciałaś usłyszeć same pozytywne
komentarze trzeba było zaznaczyc w poscie.

38. Data: 2003-09-11 07:49:22

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> uwazam ,że agresja rodzi agresje i nie powinniśmy dac sie prowokowac.

To przypomnij sobie, jak to było z Hitlerem. Zachodnie mocarstwa rozmawiały
z nim bez końca, podpisywały rozmaite układy pokojowe - i jaki był efekt?
Niestety, na obłąkanych dyktatorów działa wyłącznie siła. Bo oni chętnie
biorą udział w międzynarodowych konferencjach, podpisują traktaty i umowy, a
po cichu i tak robią swoje - zbroją się i trzymają za mordę własne narody.
ER

39. Data: 2003-09-11 08:05:10

Od: :: Solana :: <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

tweety wrote:

> nie nie wszystko, ale już mam dośc czytania o biednych zołnierzach w
> Iraku, którzy wyjechali w imie dobra ojczyzny. Wybacz, ale ja znam
> wielu, którzy zaciągneli sie jako bezrobotni i by po to by wyjeżdżac.

I uwazasz to za naganne?
Sama jestes bezrobotna, prawda? Jak Ci z tym jest? Pomysl teraz, ze
oboje z mezem jestescie bez pracy, rok, dwa lata... Trafia sie
propozycja wyjazdu na wojne... Czy tez odrzucilabys taka mozliowsc,
majac nadzieje, ze w Polsce praca sie dla Was znajdzie?

> nie podziwiam bo pojechali dla kasy

Moze pojechali z innych powodow. Np. dostali rozkaz...

> [...]
> pojechał to byłby nietakt, a tak uwazam, że nie zrobiłam nic złego.
> Powiedziałam co myslę uzywając normalnych słów.

A nie moglas zwyczajnie przemilczec??? Tym bardziej, ze nie wiesz w
jakim celu i okolicznosciach tam pojechal...

magda
bardzo dzis smutna

40. Data: 2003-09-11 08:26:23

Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> szukaj wiadomości tego autora

> A nie moglas zwyczajnie przemilczec??? Tym bardziej, ze nie wiesz w
> jakim celu i okolicznosciach tam pojechal...
>
> magda
> bardzo dzis smutna

Popieram Cie, Magdus.... Tez mi lzy ciekna po policzkach, co za okropny
dzien ;-((((((

Ania

Aborcja
Re: Siedzę sobie smutny w Toruniu smutnym nocą smutną...
dofffcip malzenski
kłopot z prababcią [długie]
Siedzę sobie smutny w Toruniu smutnym nocą smutną