Czym kierować się przy zakupie glukometru?

1. Data: 2003-05-01 06:38:05

Temat: Czym kierować się przy zakupie glukometru?
Od: "Shield" <s...@p...onet.remove.all.no.spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Mam pytanie dotyczące glukometrów. Czym kierować się przy zakupie, jakie
modele polecacie?

Pzdr.
Shield.

2. Data: 2003-05-01 08:48:44

Temat: Re: Czym kierować się przy zakupie glukometru?
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bym sie kierowała ceną pasków, ilościa potrzebnej do badania krwi,
szybkością pomiaru

3. Data: 2003-05-01 12:40:11

Temat: Odp: Czym kierować się przy zakupie glukometru?
Od: "Wojtek Chmielnicki" <e...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik justyp <m...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b8qn2e$tn$...@n...onet.pl...
> Ja bym sie kierowała ceną pasków, ilościa potrzebnej do badania krwi,
> szybkością pomiaru

IMHO roznice w ilosci potrzebnej krwi nie sa zbyt istotne - bo zawsze bedzie
to dosc malutka kropla, szybkosc pomiaru tym bardziej - bo to, czy wynik
bedziesz miec po 20 czy 30s nie ma wiekszego znaczenia.
Paski kosztuja srednio 6zl, nie wiem, czy pomiedzy roznymi modelami sa
istotne roznice.
Ja bym zwrocil uwage na: cene aparatu - od 100zl(allegro) wzwyz, gwarancje
(czasem dwuletnia, czasem dozywotnia), ewentualnie opinie uzytkownikow o
dokladnosci pomiaru (ale tutaj niestety nie moge sluzyc rada, bo nijak nie
wiem, na ile mozna posczegolnym aparatom wierzyc.)

pzdr
W.

Wlokniak na wardze
Problem (powazny?)