Czym nas obrażono

1. Data: 2013-10-13 09:11:07

Temat: Czym nas obrażono
Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

O co cały ten szum?. Wstydzimy się tego czym jesteśmy, i czujemy sie
urażeni gdy ktoś podsumowuje to po co my wyjeżdżamy do GB?

http://babol.pl/kat,1025465,wid,16070698,wiadomosc.h
tml?ticaid=611799

2. Data: 2013-10-13 10:19:25

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun
Polacy są pośmiewiskiem w europie, non stop wyją z polaków w tv na zachodzie, no jak
polacy ci prawdziwi polacy widzą zamachy tam gdzie ich nie ma, koronują jezusa na
króla polski, modlą się w sejmie o deszcz itd. Ta ciemnota katolicka co non stop wyje
obraża spowodowała że polska jest obecnie pośmiewiskiem.

3. Data: 2013-10-13 10:33:05

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://wp.tv/mid,123242,mklip.html

4. Data: 2013-10-14 11:46:25

Temat: Re: Czym nas obrażono
Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-13 10:19, Adrenalinka pisze:
> [...]
króla polski, modlą się w sejmie o deszcz itd. Ta ciemnota katolicka co non stop wyje
obraża spowodowała że polska jest obecnie pośmiewiskiem.

No tak, można zrozumieć taka postawę Europy wobec nas jeżeli się
zachowujemy irracjonalnie, ot choćby gdy naszą wiarę zbyt głośno
manifestujemy publicznie, bądź ciągoty nacjonalistyczno/rasistowskie,
ale tu chodzi ich kpiny z uczciwych uczciwych ludzi, tych którzy nikogo
nie okradają, nie oszukują a uczciwie zapracowują na chleb pracą
własnych rąk.

5. Data: 2013-10-14 13:24:17

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun
Polacy kradną na potęge na zachodzie, na granicy z niemcami to niemcy już nie wiedzą
co to jest rower, w sklepach.
Zresztą w polsce markety też ostatnio publikowały że polacy kradną na potęgę, bogaci,
biedni, dzieci, starcy, pracownicy , po prostu wszyscy.

6. Data: 2013-10-14 15:08:56

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.hotmoney.pl/Polacy-to-zlodzieje-a28062

http://m.wprost.pl/zycie/id,414316/Polacy-okradaja-s
zpitale-z-desek-sedesowych.html

7. Data: 2013-10-14 15:32:46

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

No widzisz wszystko kradną nawet deski klozetowe ze szpitali i polska nie jest w
budowie tylko w rozbiórce, katolicki naród oczywiście.
Wejdziesz do autobusu a tu ludzie wyją, bo nawet nie zauważysz, jak na przystanku
ukradną ci ubranie. I co powiesz- okradli cię, kto uwierzy gołemu zboczeńcowi w
autobusie.?

8. Data: 2013-10-14 22:48:33

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-14 13:24, Adrenalinka pisze:
> [...]
> Zresztą w polsce markety też ostatnio publikowały że polacy kradną na potęgę,
bogaci, biedni, dzieci, starcy, pracownicy , po prostu wszyscy.

No fakt, nasi rodacy kradna na potęgę, ale czy więcej od innych, np.
Turków w Niemczech? Nie, myślę że Europa nie śmieje się z nas jako ze
złodziejaszków, ale z tego co politycy zrobili z tego dumnego kiedyś
narody. Kiedyś Polak to był ktoś, dzisiaj jest człowiekiem drugiej
kategorii, i to nie tylko za granicą, ale także u siebie w kraju.

9. Data: 2013-10-14 23:39:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Oct 2013 04:24:17 -0700 (PDT), Adrenalinka napisał(a):

> Polacy kradną na potęge na zachodzie, na granicy z niemcami to niemcy już nie
wiedzą co to jest rower,

Za to wiedzą wiele innych rzeczy - np co to jest polska cukrownia,
kopalnia, elektrownia :->
--
XL
"Dopiero w 1949 r. Światowe Stowarzyszenie Lekarzy zastąpiło przysięgę

10. Data: 2013-10-14 23:43:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Oct 2013 22:48:33 +0200, Trybun napisał(a):

> Kiedyś Polak (...) dzisiaj jest człowiekiem drugiej
> kategorii, i to nie tylko za granicą, ale także u siebie w kraju.

To ja chyba Polką nie jestem :-)
--
[...]

Pokolenie Bridget Jones
Propagowane postawy wobec seksu