Czym odgrodzic sie na dzialce lesnej od swiata ?

1. Data: 2006-10-02 14:27:13

Temat: Czym odgrodzic sie na dzialce lesnej od swiata ?
Od: "MAKARENA" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Siatka juz stoi :-)
Teraz pora na jakies roslinki .
Myslalem o szpalerze z Thuii , ale powiedziano mi ze bardzo szybko moga
zostac skradzione i zamienione na napoje alkoholowe przez tubylczych
pijaczkow :-( .
Rozwiazaniem moze byc zywoplot z Ligustru - podobno rosnie latwo i szybko
,ale czy pasuje na dzialke lesna ? Nie bedzie sie wizualnie " gryzl " z
pieknym otoczeniem drzew iglastych ?
A moze poprosu posadzic wzdluz siatki zwykle sosenki albo jodly i po
klopocie ? No tak , ale co bedzie za kilka lat jak urosna ?- zywoplot z pni
?
Moze ktos mi cos doradzic ?

--

Pozdrawiam :

Makarena

2. Data: 2006-10-02 14:57:46

Temat: Re: Czym odgrodzic sie na dzialce lesnej od swiata ?
Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MAKARENA" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> Witam !
> Siatka juz stoi :-)

Sosny. Tylko miejscowe sosny. Potem można je ciąć na żywopłot,
nawet szpaler bonsai możesz z nich zrobić ;-)
No i pięknie będzie i leśnie.
--

pozdrawiam :-) piotrh

3. Data: 2006-10-02 19:29:31

Od: "Gustaw H." <n...@n...nocom> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 02 Oct 2006 16:27:13 +0200, MAKARENA <m...@n...pl> wrote:

> [...]
> A moze poprosu posadzic wzdluz siatki zwykle sosenki albo jodly i po
> klopocie ? No tak , ale co bedzie za kilka lat jak urosna ?- zywoplot z

ja posadzilem niedawno 300 metrow glogu i tarniny, w sumie ok. 1800
sadzonek. jak podrosnie to nikt i nic sie przez to nie przedrze, wzrok nie
siegnie, a siatke mozna bedzie zdjac ;)

opera for MAC OSX

4. Data: 2006-10-03 09:17:09

Od: "basia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja posadzilem niedawno 300 metrow glogu i tarniny, w sumie ok. 1800
> sadzonek. jak podrosnie to nikt i nic sie przez to nie przedrze, wzrok nie
> siegnie, a siatke mozna bedzie zdjac ;)

a gdzie kupiłeś sadzonki głogu i tarniny- tez chce je posadzic- mieszkam w
małopolsce w oświęcimskim
basia

5. Data: 2006-10-04 20:53:11

Od: "Gustaw H." <n...@n...nocom> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 03 Oct 2006 11:17:09 +0200, basia <m...@p...onet.pl> wrote:

> a gdzie kupi?e? sadzonki g?ogu i tarniny- tez chce je posadzic-
> mieszkam w
> ma?opolsce w o?wi?cimskim

w KAZDEJ szkolce lasow panstwowych. wejdz na strone generalnej dyrekcji
lasow panstwowych i tam sa adresy z telefonami. przynajmniej w lodziej
dyrekcji tak to wyglada.

sadzonki kosztuja grosze, za 1000 sadzonek glogu zaplaci sie ok. 115 pln.

opera for MAC OSX

sZUKAM NAJEPLEPSZEGO SPOSOBU CIĘCIA DRZEW OWOCOWYCH
szkółka z iglakami w okolicach Starogardu Gdańskiego
Oczko wodne
Jaśminowiec
kompostownik przy budynku