Czym skrócić drzwi harmonijkowe z PVC?

1. Data: 2010-11-19 15:13:13

Temat: Czym skrócić drzwi harmonijkowe z PVC?
Od: Grzexs <g...@g...pXl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem takie chińskie drzwi harmonijkowe z pustawych w środku
segmentów, prawdopodobnie jest to PVC. Okazało się jednak, że są 3 cm za
długie. I mam pytanie - jak i czym to skrócić? Może ma ktoś jakiś
patent? Ale jedynym elektronarzędziem, jakie posiadam, jest wiertarka.
Może z brzeszczotem do tego podejść?
--
Grzexs

2. Data: 2010-11-19 19:05:13

Temat: Re: Czym skrócić drzwi harmonijkowe z PVC?
Od: Forr <f...@i...pomin.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-19 16:13, Grzexs pisze:

> Może z brzeszczotem do tego podejść?

Podejdź z brzeszczotem, pójdzie bez problemu.

Lampucera
Szybkowar Berghoff Swift
Jakie rolety?
[cross] Doświadczyłem nowego narzędzia i się fascynuję :))))))))
ZEPTER - odpowiedź w sprawie wadliwego czajnika - WARTO PRZECZYTAĆ hehehe