Czym zwalczac sennosc?

1. Data: 2007-05-02 09:59:25

Temat: Czym zwalczac sennosc?
Od: "Bilbo" <b...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Dość często w ciągu dnia ogarnia mnie senność. Jestem w średnim wieku, a do
tego niepełnosprawny w znacznym stopniu i poruszam się na wózku, więc taka
senność jest pewnie u mnie normalna. Tyle, że także dokuczliwa i nachodzi
mnie, gdy czytam, wykonuję jakieś monotonne, ale konieczne! prace przy
komputerze, oglądam telewizję, a czasem - o zgrozo - podczas rozmowy
(zwłaszcza gdy ktoś mi coś intensywnie tłumaczy :)). Chciałbym móc w takich
momentach pobudzić się. Próbowałem: poruszania się, kawy, tabletek
musujących z kofeiną i żeń-szeniem.
Czy moglibyście doradzić jakieś inne jeszcze doraźne środki przeciw
senności? Oczywiście najlepszy byłby jakiś pobudzacz w pigułce :) Coś, co
np. mógłbym sobie zaaplikować, gdy zaczynam przysypiać nad książką na
balkonie.

Pozdrawiam
Jorge

PS. Drzemka nie sprawdza się. Jak przytnę komara, to jestem odrętwiały przez
resztę dnia.

2. Data: 2007-05-02 10:11:52

Temat: Re: Czym zwalczac sennosc?
Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 02.05.2007 Bilbo <b...@W...onet.pl> napisał/a:
> [...]
> senności? Oczywiście najlepszy byłby jakiś pobudzacz w pigułce :) Coś, co
> np. mógłbym sobie zaaplikować, gdy zaczynam przysypiać nad książką na

Pij w ciągu dnia yerba mate. To nie jest środek doraźny, ale pozwala
uniknąć tych napadów zmęczenia/senności. Mam to samo, chociaż jestem
pełnosprawny ;-) Subiektywne uczucie wskazuje, że mam więcej energii kiedy
to piję. Ale oczywiście może sobie zasugerowałem. :) Tak czy siak lubię
mate, więc...
--
Samotnik
http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

3. Data: 2007-05-02 13:52:56

Od: "Bilbo" <b...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Samotnik wrote:

> [...]
> pełnosprawny ;-) Subiektywne uczucie wskazuje, że mam więcej energii
> kiedy to piję. Ale oczywiście może sobie zasugerowałem. :) Tak czy

Dzięki, spróbuję. Może pomoże. Efekt autosugestii nie jest wcale zły, w
końcu chodzi o to, żeby działało :) Jeśli jeszcze połączę z żeń-szeniem, to
wyjdzie z tego wulkan energii :) Popijemy, zobaczymy.
Nadal jestem otwarty na pomysły "tabletkowe", coś, czego można użyć w prosty
sposób dla pobudzenia organizmu.
Jorge

4. Data: 2007-05-02 17:22:29

Od: "jerry" <n...@s...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bilbo" <b...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> co
> np. mógłbym sobie zaaplikować, gdy zaczynam przysypiać nad książką na

tussipect. :)

5. Data: 2007-05-02 17:36:46

Od: "Bilbo" <b...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jerry wrote:
> Użytkownik "Bilbo" <b...@W...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:f19nch$25q$1@news.onet.pl...
>
> tussipect. :)

Chyba ostrożnie z tym trzeba?
Zaraz poczytam :)

Jorge

6. Data: 2007-05-02 19:10:36

Od: animka <a...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bilbo pięknie wystukał(a):

> Chyba ostrożnie z tym trzeba?
> Zaraz poczytam :)

To jest syrop dla dzieci przecież....Ale podobno daje "kopa".

--
animka

7. Data: 2007-05-02 19:21:59

Od: "jerry" <n...@s...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "animka" <a...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
> To jest syrop dla dzieci przecież....Ale podobno daje "kopa".

lepsze są tabletki bo można jakoś sensownie dawkować. pseudoefedryna
(np. cirrus) też jest spoko - tylko działa dużo delikatniej i dłużej.

8. Data: 2007-05-02 19:26:57

Od: "jerry" <n...@s...xxx> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba ostrożnie z tym trzeba?

tussipect jest o tyle spoko, że np. na mnie działa pobudzająco już w
dawkach leczniczych (2 tabl), więc nawet nie trzeba z nim przesadzać,
aby działał jak trzeba. :)

syrop sobie odpuść bo trzeba go pół butelki wypić i nie da się sensownie
dawkować.

9. Data: 2007-05-02 19:55:36

Od: animka <a...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

jerry pięknie wystukał(a):

> lepsze są tabletki bo można jakoś sensownie dawkować. pseudoefedryna
> (np. cirrus) też jest spoko - tylko działa dużo delikatniej i dłużej.

Bez recepty w aptece można kupić?

--
animka

10. Data: 2007-05-03 09:45:47

Od: "jerry" <s...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "animka" <a...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
jerry pięknie wystukał(a):

> lepsze są tabletki bo można jakoś sensownie dawkować. pseudoefedryna
> (np. cirrus) też jest spoko - tylko działa dużo delikatniej i dłużej.

/Bez recepty w aptece można kupić?/

tak.

Kaszel i
Powiększenie biustu !