Czyszczenie/konserwacja wanny z hydromosażem

1. Data: 2005-07-25 14:56:24

Temat: Czyszczenie/konserwacja wanny z hydromosażem
Od: "Tadek R." <t...@p...onet.NO.SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Zakupiłem mieszkanie, w którym w łazience jest duża wanna z hydromosażem.
Ponieważ brakuje mi do niej instrukcji, mam pytania:

1. Po odkręceniu wody, przez pewien czas leci brudna, żółta woda, a po kilku
minutach jest czysta - jak się tego pozbyć ?
2. Nie działają dolne (te mniejsze na dnie wanny) otwory, z których powinno
lecieć powietrze - słychać tylko co pewien
czas jakieś bulgotanie, gdy włączy się pokrętło od tych dolnych otworów.
Te duże otwory po bokach wanny (uruchamiane innym pokrętłem) działają bez
problemu. Co trzeba zrobić ?

Ewentualnie czy polecacie we Wrocławiu jakiś fachowców od tego typu spraw ?

Pozdrawiam
Tadek R.

2. Data: 2005-07-25 17:32:49

Od: "Rex" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Tadek R. <t...@p...onet.NO.SPAM.pl> napisał(a):
> 1. Po odkręceniu wody, przez pewien czas leci brudna, żółta woda, a po kilku
> minutach jest czysta - jak się tego pozbyć ?
A jak wygląda woda w kranie, zwłaszcza rano gdy myje się pierwsza osoba?
Jeśli tak samo to nie jest to wina wanny tylko instalacji wodociągowej.

> 2. Nie działają dolne (te mniejsze na dnie wanny) otwory, z których powinno
> lecieć powietrze
Jeśli woda w całej instalacji jest złej jakości, a to są najmniejsze otwory w
wannie to pewnie odłożył się na nich kamień lub inny osad.

W takim przypadku można założyć filtr tuż za wodomierzem, a wannę będzie
trzeba wyczyścić/odkamienić

Pozdrawiam
Rex

3. Data: 2005-07-25 18:35:00

Od: "Tadek R." <t...@p...onet.NO.SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rex wrote:
> Witam,

> A jak wygląda woda w kranie, zwłaszcza rano gdy myje się pierwsza
> osoba? Jeśli tak samo to nie jest to wina wanny tylko instalacji
> wodociągowej.

Woda w kranach jest zawsze ok - to raczej wina urządzeń wanny

> [...]
> otwory w wannie to pewnie odłożył się na nich kamień lub inny osad.
>
> W takim przypadku można założyć filtr tuż za wodomierzem, a wannę

OK. Jak ktoś zna jakiś opis jak to zrobić to proszę o info

Tadek R.

4. Data: 2005-07-26 11:40:12

Temat: dezynfekcja
Od: "Ada" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

gdzie mozna kupic produkty do dezynfekcji wanny z hydro?

lodowka Samsung inne takiej klasy
Domek letniskowy-całoroczny
Pilnie kupie!!!!
płytki bez plastikowych listew jak to wygląda!
lakier do mozaiki