Czyszenie komina - jakie ceny

1. Data: 2014-10-20 09:36:16

Temat: Czyszenie komina - jakie ceny
Od: mirus <m...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ile kosztuje czyszczenie komina przez kominiarza ???
Ogólnie ile bierze kominiarz
ps. i czy majac piec gazowy takze trzeba czyscic komin

2. Data: 2014-10-30 22:42:44

Temat: Re: Czyszenie komina - jakie ceny
Od: ".:Arur:." <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Oct 2014 09:36:16 +0200, mirus napisał(a):

> Ile kosztuje czyszczenie komina przez kominiarza ???
> Ogólnie ile bierze kominiarz
> ps. i czy majac piec gazowy takze trzeba czyscic komin

Co do gazu to nam komina na współnocie nie czyścili ale sprawdzali drożnośc
i co ważne wentylację. Zwłaszcza gdzie były piece. Jakiś czas temu
zaostrzyli przepisy i cos tam sasiadka musiała przebudować bo kominiarz
furczał.. ale szczegułów nie znam. Ja na poddaszu miałem sufit podwieszany
i miałe msłaby bardzo wyciąg z niego okazłao sie finalnie że jak podiwszali
sufit to lipnie połączyli górną kratkę w suficie z tą kratką w płycie
regipsowej i bokiem zabierało powietrze.
--
.:Artur:.

podkład pod ogrzewanie podłogowe i panele - pianka i folia czy bez folii?
Hackowanie odkurzacza
Zbiornik wyrównawczy - ciśnienie
czujnik dwutlenku węgla - gdzie zamocowac
Odplyw, pralka, prysznic