DLACZEGO PSYCHOLOGIA?

1. Data: 2000-03-18 17:12:14

Temat: Re: DLACZEGO PSYCHOLOGIA?
Od: "Jacek Placek" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

>Nie widze zwiazku.

Przykro mi że tak mało widzisz...

Kto sądzi że techno może istnieć bez ćpania?

>Powiem raczej tak: jak ktos sie chce nawachac albo dac sobie w zyle,
>to sobie pretekst zawsze znajdzie.

HAHA...

>Alez, troche wiecej dystansu do siebie samego i otoczenia :))))
>Jakos sie latwo dales z rownowagi wyprowadzic ;)

Naprawdę mało widzisz...

1. Data: 2000-03-19 17:21:35

Od: "Dorrit" <ziemnik @ ceti.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

n...@p...ninka.net napisał(a) w wiadomości: ...

>Nie wiem prawde mowiac bo nie slucham/ogladam mediow.
>
> To co czytasz?
Dorrit
-

1. Data: 2000-03-21 05:28:42

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Dorrit" <ziemnik @ ceti.com.pl> writes:

> [...]

mediow w znaczeniu gazety/telewizja.

jesli ci zas chodzilo o media szeroko rozumiane (w tym komputer jako
przekaznik i narzedzie) - to tak, czytam przeciez grupy newsowe :)))

1. Data: 2000-03-21 05:32:10

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Placek" <j...@p...fm> writes:

> Przykro mi że tak mało widzisz...

Nie da sie ukryc, ze widze jedynie literki na ekranie wyslane przez
Jacka Placka i na ich podstawie staram sie dociec o co rzeczonemu
chodzi.

Wracajac do techno - to taki styl w muzyce. Z nim sie wiaze poewna
subkultura - ale - jak kazdej muzyki i tego daje sie sluchac
oddzielnie.

Skoro nie wpadles na tak odkrywcza rzecz.... hm... to coz ja tu moge
wiecej dodac.

> Kto sądzi że techno może istnieć bez ćpania?

Oczywiscie ze moze, i jak ruszysz swoj szanowny tylek nieco dalej niz
wlasna alejka to zauwazysz.

1. Data: 2000-03-21 17:10:20

Od: "Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bartek Nagorny" <b...@k...kalisz.pl> wrote in message
> Podobnie jak ja - tez lubie w samochodzie... czyims i tylko wowczas gdy
> drzwi sa szczelnie zamkniete a ja stoje daleko - nie slychac tego
> łupania... :)
> DGCC.
Ale nie takie techno..... Czy ja wygladam na dresiarza? Nie szyja dresow z 8
nogawkami....

Pajonk

1. Data: 2000-03-21 17:16:06

Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, "Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl> na pl.sci.psychologia
napisał(a):

>Ale nie takie techno.....

Mnie obojetne. Łupanie to łupanie. Jesli chodzi o muzyke jestem w 90%
monotematyczny od kilkunastu lat - to jest dopiero niezly przypadek
psychologiczny :)

>Czy ja wygladam na dresiarza? Nie szyja dresow z 8
>nogawkami....

"pujdzie ze mnom karzda laska bo mam dresik adidaska" ;-)
EOT mysle :)

Pzdr.

--
Bartek
b...@k...kalisz.pl , PGP 5.x key id:0xDB53615D

...Is it true that cannibals don't eat clowns because they taste funny?

1. Data: 2000-03-23 08:54:18

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Placek" <j...@p...fm> writes:

> BYWAŁEM NA SPOTKANIACH Z LUDŹMI, KTÓRZY BYLI WSPÓŁTWÓRCAMI TECHNO
> I ZREZYGNOWALI Z DALSZEJ WSPÓŁPRACY ZE WZGLĘDÓW ETYCZNYCH.

Interesujace.

> A jak daleko sięga Twoja alejka?

Bywam w klubach techno gdzie sie nie cpa, znam ludzi ktorzy sa
np. didzejami w takich miejscach i tez nie cpaja, sa normalnymi
ludzmi...

1. Data: 2000-03-23 17:10:50

Od: "Jacek Placek" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

ninka pierdol napisała ...

1. Data: 2000-03-25 22:17:18

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Placek" <j...@p...fm> writes:

> ...ale każdy DJ przyzna, że zabawa może się udać albo nie jeśli ludzie są
> trzeźwi,
> natomiast jeśli są naćpani zasze ich praca kończy się "sukcesem".

Tak, ale to NIE implikuje tego co sugerowales, mianowicie fakt, ze nie
ma ludzi ktorzy sluchaja techno a zarazem NIE cpaja.

1. Data: 2000-03-26 03:52:09

Od: "Jacek Placek" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>Bywam w klubach techno gdzie sie nie cpa, znam ludzi ktorzy sa
>np. didzejami w takich miejscach i tez nie cpaja, sa normalnymi

pytanie z testu ogólno-intelektualnego na psychologię:))
Znudzenie ludzmi
Dziedziczenie
Psychoanaliza, psychiatria i religia
osobowość, a zdrowie człowieka