[DO] Dobre !!!

31. Data: 2003-06-10 20:38:23

Temat: Re: [DO] Dobre !!!
Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bc5cm5$9jc$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:bc54c7$7v9$1@news.onet.pl...

> Krysiu, ja pytam o konkrety. Dokladna nazwa produktu, producent,
ewentualnie
> miejsce, gdzie to widzialas.

No peeeewnie, jeszcze pewnie Ci mój adres podać!... ;))))

Tylko nie pisz o pasztetach, bo z definicji
> miesne byc nie musza.

No dobrze, jutro pójdę do sklepu i specjalnie dla Ciebie spiszę te mięsne
nazwy i producentów. A czemu Ci się pasztet nie podoba? Pasztet przeważnie
był z zająca, czyli z mięsa (?).

> A ja wole zywa swinie.

Rozumiem - ewolucja... ;)

32. Data: 2003-06-11 21:27:00

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bc5fju$5r6$1@news.onet.pl...

> [...]
> nazwy i producentów. A czemu Ci się pasztet nie podoba? Pasztet przeważnie

Masz te swoje mięsne wyroby, okazało się, że nawet mają swoją stronę www.
http://www.polgrunt.pl/prod_grupa.asp?idg=5

Zadowolony? :)

33. Data: 2003-06-11 21:44:43

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bc86r8$ikg$1@news.onet.pl...
uchowałeś?

> Masz te swoje mięsne wyroby, okazało się, że nawet mają swoją stronę www.
> http://www.polgrunt.pl/prod_grupa.asp?idg=5
>
> Zadowolony? :)

Aaa... i jeszcze w sklepie są "Flaki sojowe".
Chyba celowo dali taką nazwę, żeby wam soję obrzydzić... ;>

34. Data: 2003-06-12 10:25:15

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aaa... i jeszcze w sklepie są "Flaki sojowe".
> Chyba celowo dali taką nazwę, żeby wam soję obrzydzić... ;>

krysiu to są nazwy handlowe towarów mające na celu przybliżyć klientowi
produkt i skłonić go do zakupu
przeciętny kowalski wie co to jest kotlet ,sznycel ,flaki a nie wie co to
jest soja i jak ja przyzadzic więc sprytni panowie od marketingu nadają
produktom nazwy mające kojarzyć się z rzeczami znanymi i mające wzbudzać
pozytywne uczucia w kliencie np. nazwa dieta optymalna jest taką samą nazwą
handlowa gdyż jak sam wiesz nie ma nic wspolnegoi z dieta która działa na
nas optymalnie

35. Data: 2003-06-12 13:02:38

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> krysiu to są nazwy handlowe towarów mające na celu przybliżyć klientowi
> produkt i skłonić go do zakupu

I o tym właśnie mówię. Jak można wegetarianina skłonić/zachęcić do zakupu
nazwą z określeń mięsnych, skoro wegetarianie mięso z obrzydzeniem nazywają
ścierwem, padliną itp.
Tu jest jakaś sprzeczność. Jeśli jej nie widzisz - to trudno.

> [...]
nazwą
> handlowa gdyż jak sam wiesz nie ma nic wspolnegoi z dieta która działa na

Masz prawo pisać co tylko Ci się podoba...

--
Krystyna*Opty* K...@p...onet.pl

Nikt nie poprawi swojej reputacji,
niszcząc reputację innych ludzi.

36. Data: 2003-06-12 17:10:06

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bc9tlj$bdf$1@news.onet.pl...

> [...]
nazywają
> ścierwem, padliną itp.
> Tu jest jakaś sprzeczność. Jeśli jej nie widzisz - to trudno.

tu nie ma sprzeczności ty nie potrafisz zrozumiec ze wegetarianin nie jest w
tym przypadku klientem docelowym i nie do niego jest skierowana kampania
marketingowa lecz do przecietnego kowalskiego któremu nazwa soja nic nie
mówi lub mówi niewiele.sama wiesz ,ze dla czesci wegetariamn nazwy kojarzace
produkt z miesem sa mało estetyczne .

> nazwą
>
> Masz prawo pisać co tylko Ci się podoba...

jesli jest inaczej to napisz to

> --
> Krystyna*Opty* K...@p...onet.pl
>
> Nikt nie poprawi swojej reputacji,