DO P.P. KACZYŃSKICH

1. Data: 2006-12-27 23:04:50

Temat: DO P.P. KACZYŃSKICH
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj wybrałem się do sklepu na zakupy, po drodze zauważyłem
biegnącego wieśniaka. Wpadł do sklepu i poprosił, abym go przepuścił. Było
nas tylko dwu...
Wiedziałem, co będzie - robił czas dla łobuza z eSBuców, mieszkającego za
ścianą, aby to bydle wlazło do mojego domu.
Zadaję sobie pytanie, co jeszcze, prócz wpuszczenia mi do kompa świra
niszczącego system ten łobuz zrobił.
Jezeli Panowie czegoś z tym nie zrobią, zrobię sam.

2. Data: 2006-12-29 10:16:32

Temat: Re: DO P.P. KACZYŃSKICH
Od: "Shivman" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ......... Zadaję sobie pytanie, co jeszcze, prócz wpuszczenia mi do
kompa świra
> niszczącego system ten łobuz zrobił.

Widać że nie tylko do kompa ci świra wpuścili ;-)
AP

3. Data: 2006-12-30 10:47:24

Od: "Dolby" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niszczącego system ten łobuz zrobił.
> Jezeli Panowie czegoś z tym nie zrobią, zrobię sam.

A ten za sciana nie nazywa się przypadkiem Alzheimer ??

3 urządzenia w jednym - maszynka do mięsa , sokowirówka , mikser
Pasta curry
Domek z piernika
Dobry, sprawdzony przepis na kapustę z grochem?
[GDZIE][Wrocław]Ser Halumi