Da ktos przepis na zupe ogorkowa?

11. Data: 2009-12-21 19:34:04

Temat: Re: Da ktos przepis na zupe ogorkowa?
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

lamer pisze:
> Hej
> Jadl ktos zupe ogorkowa instant np. Knorra? Wiem, ze niezdrowe, ale ma
> ciekawy smak. Mozna jakos taka zupe ugutowac samemu (zeby byla zdrowsza)?

Ugotować wywar najlepiej na drobiu, dodać warzywa (marchewka,
pietruszka, por, mała cebula). Osobno poddusić starte na grubej
jarzynowej tarce ogórki (ja obieram). Do wywaru dodać pokrojone w krostę
ziemniaki, po ok. 10-15 minutach, kiedy ziemniaki będą miękkie, dodać
ogórki, ziele angielskie, liść laurowy, przepuszczony przez praskę
czosnek, całość odpowiednio posolić, dodać pieprz. Zabielić śmietaną i
wsypać sporo posiekanego kopru.
Swoją drogą zwykła ogórkowa, a każdy robi inaczej :)

--

Paulinka

12. Data: 2009-12-21 19:34:44

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> [...]
> pietruszka, por, mała cebula). Osobno poddusić starte na grubej
> jarzynowej tarce ogórki (ja obieram). Do wywaru dodać pokrojone w krostę

w kostkę oczywiście :)

--

Paulinka

13. Data: 2009-12-23 01:12:56

Od: "Grzesiacz" <g...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Weź przepis XLki i przesmaż w/g Wolima (patelnian się nie pobrudzi).
pzdr
Grzesiacz

Pierniczki z marcepanem - pytania do przepisu
Dla niewędzących :-)
NOWE NABYTKI...
peklowanie
jaka patelnia?