Danie jednogarnkowe

1. Data: 2004-09-06 17:27:42

Temat: Danie jednogarnkowe
Od: d...@e...net.ae (TomekW) szukaj wiadomości tego autora

Hallo! Witam witam!!
Dlugo mnie nie bylo ale wszystko jest OK.
Poza tym ze nie mam koncepcji nowe dania jednogarnkowe ktore robimy
w weekend ( tutejszy) tak na 3 dni i zamarazamy zjadajac w ciagu
tygodnia - co drugi trzeci dzien -przetykane takimi normalnymi obiadkami.
Prosze was o pomoc - koncepcje chocby- a sobie znajde- choc przepisy
mile widziane.
Najlepesze bylyby takie warzywno miesne - o konsystencji mokrej raczej
z duza iloscia roznosci w srodku :-)
A to znam i stosuje:
Bigos oczywiscie
Chili con carne - znakomite odkrycie
Leczo - tez dobre
Golabki rozmaite ( niezbyt pasuja do podanych kryteriow)
serdecznosci dla wszystkich obecnych
Tomek

1. Data: 2004-09-06 17:46:08

Temat: Re: Danie jednogarnkowe
Od: "juras" <j...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "TomekW" <d...@e...net.ae> napisal w wiadomosci
> [...]
> Poza tym ze nie mam koncepcji nowe dania jednogarnkowe ktore robimy
> w weekend ( tutejszy) tak na 3 dni i zamarazamy zjadajac w ciagu

A kwasnice probowales , bardzo pozywna i moze troche postac, taka na
podgardlu , albo na zeberkach ,przepis wysle jak chcesz
pozdrawiam
juras

1. Data: 2004-09-06 17:52:50

Od: wiku <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

TomekW wrote:

> [...]
> w weekend ( tutejszy) tak na 3 dni i zamarazamy zjadajac w ciagu
> tygodnia - co drugi trzeci dzien -przetykane takimi normalnymi obiadkami.

probowales gulaszu z ciecierzycy ??? spelnia wszystkie postawione warunki
http://tinyurl.com/4ulsh

wiku

1. Data: 2004-09-06 18:26:55

Od: d...@e...net.ae (TomekW) szukaj wiadomości tego autora

juras wrote:

> A kwasnice probowales , bardzo pozywna i moze troche postac, taka na
> podgardlu , albo na zeberkach ,przepis wysle jak chcesz
> pozdrawiam
> juras
Tak masz racje - Dzieki ale tez stosujemy
jako ze bardziej "zupna" zapomnailem wpisac
T.

1. Data: 2004-09-06 18:30:14

Od: d...@e...net.ae (TomekW) szukaj wiadomości tego autora

wiku wrote:
> probowales gulaszu z ciecierzycy ??? spelnia wszystkie postawione warunki
> http://tinyurl.com/4ulsh
> wiku
Oooo To napewno bedzie w prayszlym tygodniu Dzieki!!
Tomek

1. Data: 2004-09-06 19:16:25

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Chili con carne - znakomite odkrycie
> Leczo - tez dobre
> Golabki rozmaite ( niezbyt pasuja do podanych kryteriow)

a Bogracz moze byc?
Ilona

1. Data: 2004-09-06 22:43:31

Od: "Roki" <r...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja proponuje cos takiego:

Skladniki: Piers z kurczaka (okolo 300-500g),mieso mielone (350-400g), oraz
okolo 300g jakies innego mieska (moze byc wolowina, schab,boczek-wedle
gustu) cebulka (2szt), pieczarki (300-400g), czerwona papryka (1szt), olej
do smazenia, pieprz, papryka ostra, slodka, chili, przyprawa do kurczaka,
inne wedle upodoban.

Rozgrzac olej i wrzucic miesko mielone, pokrojona w male paseczeki piers z
kurczaka i dodatkowe mieso w tej samej postaci. Po kilku minutach dorzucic
zszatkowana cebulke, pieczarki oraz papryke. Doprawic i smazyc do momentu
gdy mieso bedzie miekkie. Podawac np z pitta, ewentualnie rozkoric bulke,
nalozyc goracego farszu i polozyc plaster sera. Mozna rowniez zajadac jako
potrawe do pieczywa. Nadaje sie do powkladania w sloiki:). Przepis wlasnej
produkcji.

1. Data: 2004-09-07 19:41:55

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"TomekW" <d...@e...net.ae> wrote in message
> [...]
> tygodnia - co drugi trzeci dzien -przetykane takimi normalnymi obiadkami.
> Prosze was o pomoc - koncepcje chocby- a sobie znajde- choc przepisy

rozniaste casserole.

iwon(k)a

Ciecierzyca pytanie....
kiszona papryka cd: