Danko z Lubliany druga runda

1. Data: 2000-03-27 22:56:16

Temat: Danko z Lubliany druga runda
Od: Paul Urstein <p...@p...ch> szukaj wiadomości tego autora

No juz lepiej!
Po pierwszej katastrofie (ciasto za cienkie) druga wersja miala
oczywiscie ciasto ....za grube, ale juz nic nie cieklo i farszs serowy
byl genialny.
Musze znalezc pomysl na zrobienie ciasta grubego ale miekkiego.
Ula, pomysl co z tym fantem mozna zrobic? zareczam Ci ze warto.
Kot jest na mnie bardzo obrazony, poniewaz tam razem sam zjadlem ser
przed wywaleniem ciasta...
--
Amicalement Paul Urstein

1. Data: 2000-03-28 08:57:26

Temat: Odp: Danko z Lubliany druga runda
Od: "Zalewscy" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paul Urstein wrote:
> No juz lepiej!
> Musze znalezc pomysl na zrobienie ciasta grubego ale miekkiego.

Tak sobie mysle, ze moze kluczem jest maka z pelnego przemialu, tzn. pszenna
razowa?
Plus ta z gryki.

> Kot jest na mnie bardzo obrazony, poniewaz tym razem sam zjadlem ser

Paul ! Takich rzeczy nie robi sie kotu! Jak mogles!
Trzymajaca kciuki i czekajaca na wiadomosci z tarcza
Ula

kotlety wege
Do Roberta Piotrowicza
Zupa ogorkowa -pomocy prosze -Odpowiedz
Re: Zapytanko - Skrzydelka KFC -Odpowiedz
Poszukuje irlandzkich dan