Darmowe próbki kosmetyków [wiem było, alem leniwa ;-)]

1. Data: 2003-11-08 20:25:01

Temat: Darmowe próbki kosmetyków [wiem było, alem leniwa ;-)]
Od: "Vicky S." <v...@p...tylko.bez.tego.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Mam pytanko dotyczące darmowych próbek kosmetyków. Wiem, że kiedyś o tym
było, ale nie mam siły i czasu, żeby szukać w googlach. :-(((
Z jakich stron można dostać takowe próbki? Trzeba się jakoś logować? Dużo
innych "śmieci" dostajecie przy okazji? ;-)))

Pozdrawiam, Vicky S.

1. Data: 2003-11-08 22:33:35

Od: "Sana/Anna" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vicky S. pyta się:
> Z jakich stron można dostać takowe próbki? Trzeba się jakoś logować? Dużo
> innych "śmieci" dostajecie przy okazji? ;-)))

Jak już wcześniej zamawiałam próbki Dove, to bez śmieci przyszły (znaczy
próbki + opisy produktów). Ale inne strony i warunki "próbkowania" sama
chętnie poznam...

Sana
--
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)
GG #371734

1. Data: 2003-11-09 07:39:43

Od: "tufi" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vicky S. wrote:
> [...]
> Z jakich stron można dostać takowe próbki? Trzeba się jakoś logować?
> Dużo innych "śmieci" dostajecie przy okazji? ;-)))

Wyslalam maila z prosba o probki do erisa i ziaja - uplynely dwa miesiace,
od erisa dostalam od razu probke maseczki, a od ziaji cisza....
--
pozdrawiamy

tufi & BB

www.ipto.info

1. Data: 2003-11-09 08:59:22

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vicky S." <v...@p...tylko.bez.tego.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bojj5n$den$1@opat.biskupin.wroc.pl...
> Hej!
>
> Mam pytanko dotyczące darmowych próbek kosmetyków. Wiem, że kiedyś o tym
> było, ale nie mam siły i czasu, żeby szukać w googlach. :-(((

A my nie mamy ani sily, ani czasu, zeby pisac to samo drugi raz ;-P

MSPANC

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-11-09 12:36:14

Od: "Vicky S." <v...@p...tylko.bez.tego.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISIA" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A my nie mamy ani sily, ani czasu, zeby pisac to samo drugi raz ;-P
>
> MSPANC

:-) A masz malutkie dziecko w domu, które domaga się uwagi calutki czas,
oraz uczysz się na studiach dziennych? :-)

To co znalazłam w moim okrojonym czasie nie na wiele się zdało... :-(

Pozdrawiam, Vicky S.

1. Data: 2003-11-09 14:40:54

Od: "Jolanta Pers" <j...@S...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vicky S." <v...@p...tylko.bez.tego.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bolc9k$jsl$1@opat.biskupin.wroc.pl...
> :-) A masz malutkie dziecko w domu, które domaga się uwagi calutki czas,
> oraz uczysz się na studiach dziennych? :-)

Może Ci jeszcze do domu te próbki przynieść? Albo napisać 50-stronicowy
raport o polityce rozdawania bezpłatnych próbek przez polskie firmy
kosmetyczne? Bardzo chętnie, na kiedy i ile płacisz?

> To co znalazłam w moim okrojonym czasie nie na wiele się zdało... :-(

Nie sądzisz, że 579 trafień w 0,37 sekundy to znakomity wynik uzyskany w
czasie znacznie krótszym od potrzebnego na napisanie dwóch śmieciowych
postów?

JoP

1. Data: 2003-11-09 15:29:22

Od: "Vicky S." <v...@p...tylko.bez.tego.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@S...org.pl> napisał w wiadomości
> Może Ci jeszcze do domu te próbki przynieść? Albo napisać 50-stronicowy
> raport o polityce rozdawania bezpłatnych próbek przez polskie firmy
> kosmetyczne? Bardzo chętnie, na kiedy i ile płacisz?

Zapytałam tylko o adresy.

> Nie sądzisz, że 579 trafień w 0,37 sekundy to znakomity wynik uzyskany w
> czasie znacznie krótszym od potrzebnego na napisanie dwóch śmieciowych
> postów?

Z czego 99% to słowne przepychanki na nieinteresujący mnie temat.

Dziękuję za odpowiedzi.
Od czasu do czasu grupa bywa bardzo przydatna.

EOT

Pozdrawiam, Vicky S.

1. Data: 2003-11-09 16:27:11

Od: "Jolanta Pers" <j...@S...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vicky S." <v...@p...tylko.bez.tego.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bolm7b$qgb$1@opat.biskupin.wroc.pl...
> Zapytałam tylko o adresy.

Które w dużej ilości i z detalami były podawane na grupie.

> Z czego 99% to słowne przepychanki na nieinteresujący mnie temat.

I przy czytaniu tych "przepychanek" nie załapałaś, że pytając "ludzie,
gdzie dają próbki za free, jakiekolwiek, byle dawali" można zostać niemiło
potraktowanym jako domniemany wyłudzacz?

JoP

VILCACORA ŚWIĘTE ZIELE INKÓW
Re: Tonik Garnier Czysta Skóra
Bio-C.L.A.