Dawno nic o szczepionkach nie było

1. Data: 2023-02-20 21:40:58

Temat: Dawno nic o szczepionkach nie było
Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://altershot.tv/ze-swiata/wiele-niespojnosci-w-
badaniach-rejestracyjnych-pfizera

"Zatwierdzenie szczepionki mRNA firmy Biontech/Pfizer mogło być oparte
na sfałszowanej dokumentacji. Rosną wątpliwości co do danych z
kluczowego badania fazy 3. Pfizer uchyla się od oskarżeń i odmawia
przeglądu danych [...]"

PD

2. Data: 2023-02-21 12:48:19

Temat: Re: Dawno nic o szczepionkach nie było
Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.02.2023 o 21:40, PD pisze:
> [...]
> na sfałszowanej dokumentacji. Rosną wątpliwości co do danych z
> kluczowego badania fazy 3. Pfizer uchyla się od oskarżeń i odmawia

Jakie to amerykanckie, ruski ogłosił że ma sputnika to i ci ogłosili że
mają coś swojego na zarazę. Analogia do podbojów kosmicznych, kacapy
ogłosili że Gagarin był w kosmosie to zaraz ich przebili swoim
"lądowaniem na księżycu".

3. Data: 2023-02-21 15:51:23

Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.02.2023 o 12:48, Trybun pisze:
> [...]
> mają coś swojego na zarazę. Analogia do podbojów kosmicznych, kacapy
> ogłosili że Gagarin był w kosmosie to zaraz ich przebili swoim

Tak kurwa, wyścig o to kto wepchnie światu swoją szprycę za wchuj
dolarów, można postrzegać przez pryzmat pięknej, sportowej rywalizacji ;)

PD

4. Data: 2023-02-22 08:47:38

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.02.2023 o 15:51, PD pisze:
badaniach-rejestracyjnych-pfizera

> Tak kurwa, wyścig o to kto wepchnie światu swoją szprycę za wchuj
> dolarów, można postrzegać przez pryzmat pięknej, sportowej rywalizacji ;)
>
> PD

Dobry temat na grupę.  Po co to robią, po co im ten fałsz i zakłamanie,
no i skąd ekscytacja widza mimo świadomości że ktoś jawnie i bez ogródek
gra mu na nosie?

5. Data: 2023-03-03 21:44:29

Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

poniedziałek, 20 lutego 2023 o 21:41:01 UTC+1 PD napisał(a):
> [...]
> na sfałszowanej dokumentacji. Rosną wątpliwości co do danych z
> kluczowego badania fazy 3. Pfizer uchyla się od oskarżeń i odmawia

No i chuj. Po co pierdolisz jak już nikt się nie szczepi. Szczepionki zle, maseczki
jeszcze gorsze itd. przestań słuchać posła szczęść boże i zacznij myśleć sam o ile to
jeszcze możliwe.

6. Data: 2023-03-19 14:57:24

Od: Goodditin <L...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 03.03.23 um 21:44 schrieb Zenek Kapelinder:
> [...]
jeszcze gorsze itd. przestań słuchać posła szczęść boże i zacznij myśleć sam o ile to

A ludzie umieraja jak umierali, tylko troche cześciej. Według statystyk
nadumieralność w kilku krajach europejskich w grudniu wyniosła 20-30%.
Grypa i rozmaite odmiany covida zbieraja zniwo.

Przy wyjazdach sprawdzane sa tylko szczepienia przeciw zółtej febrze (o
ile w tamtych stronach jest zagrozenie). Ale w samolotach i
restauracjach obsługa czesto nosi maseczki.

PS. W Kenii w resorcie przy plazy złapaliśmy covida, ale dzieki
szczepieniom przebiegł łagodnie (katar itp.)

https://tinyurl.com/4ktwrf4e
--
????? ??? ?? ??? ?? ???????
ls.

.'"".
c' )"/
_____ _>__/_ ______
/.. .'` `'. .':B
8; ' . . ' .'|
\ '...'\ __ / '..' _/
| : _ _:_ /
\ ( ) /
\_ .' ' : __/
\_:_ __/
//:____/\\
__|/ |/__
;_._) (,__;

------------------
Lieber ein bekannter Säufer als ein anonymer Alkoholiker

7. Data: 2023-03-28 20:53:29

Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

badaniach-rejestracyjnych-pfizera

> No i chuj.

Bardzo trafnie to ująłeś.

> Po co pierdolisz jak już nikt się nie szczepi.

Po to, żebyś nie zapomniał, jak wielkim jesteś debilem :)

> Szczepionki zle, maseczki jeszcze gorsze itd. przestań słuchać posła szczęść boże i
zacznij myśleć sam o ile to jeszcze możliwe.

Myślę, myślę, i wymyśliłem że szczepionki i maseczki przetarły szlaki,
teraz na tapecie samochody spalinowe. A u ciebie czym się przejawia
samodzielne myślenie poza "no i chuj" i przypierdolką w stylu
Trzaskowskiego na ustawionym wiecu?

PD

8. Data: 2023-03-29 00:21:14

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.03.2023 o 20:53, PD pisze:

> i przypierdolką w stylu
> Trzaskowskiego na ustawionym wiecu?
>
> PD

LOL
pis już przestał zwozić emerytów z demencją na swoje wiece?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2023-03-29 17:35:53

Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> szukaj wiadomości tego autora

On 29.03.2023 00:21, Kviat wrote:

> LOL
> pis już przestał zwozić emerytów z demencją na swoje wiece?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Teraz na wybory będzie zwoził, ustawy już chyba poszły.

--
pzdr
Roman

10. Data: 2023-03-29 19:47:07

Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.03.2023 o 00:21, Kviat pisze:

> LOL
> pis już przestał zwozić emerytów z demencją na swoje wiece?

Masz coś przeciwko emerytom z demencją? Ich obecność na wiecu to obciach
dla wiecu?

PD

Willa+ ...bo kraść to trza umieć panie!
Zachęcanie do demoralizacji