DeDietrich Diematic3 praca pompy obiegowej

następny post »
From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: DeDietrich Diematic3 praca pompy obiegowej
Date: Sun, 4 Nov 2018 22:26:53 +0100

Cześć.
Mam piec Dietricha ze sterownikiem Diematic3 oraz termostatem pokojowym
Salus.
Termostat pogodowy podpięty pod wejście tel.

Steruje palnikiem jak należy ale pompa obiegowa pracuje cały czas. Nawet
jak w pokoju jest temp znacznie wyższa niż zadana a temp kotła dawno
spadła poniżej minimalnej, zadanej w sterowniku pieca.

Instrukcje od sterownika pieca przeczytałem 2 razy ale nie mogę się
doszukać czy da się uzależnić pracę pompy CO od temp kotła, temp
zewnętrznej czy jakkolwiek aby nie chodziła bezsensownie gdy piec nie
grzeje. Miał ktoś podobny problem z tym sterownikiem?

Lewis