DejaVu

1. Data: 2017-01-01 16:57:48

Temat: DejaVu
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak raz na tydzień do dwóch razy na tydzień mam DejaVu wliczając bardzo
słabe DejaVu.

2. Data: 2017-01-01 17:35:58

Temat: Re: DejaVu
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 1 stycznia 2017 16:57:48 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:
> Tak raz na tydzień do dwóch razy na tydzień mam DejaVu wliczając bardzo
> słabe DejaVu.

Myślałem, że będzie o filmie Machulskiego, bo mam fazę na "sowieckie satori".
Ale jak widzę chodzi tobie o prawdziwe zjawisko deja-vu.
Jak ćwiczyłem Shaolin takie miałem - iż mianowicie skądsiś już znam te formy ;)

3. Data: 2017-01-01 17:40:32

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.01.2017 o 17:35, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Myślałem, że będzie o filmie Machulskiego, bo mam fazę na "sowieckie satori".
> Ale jak widzę chodzi tobie o prawdziwe zjawisko deja-vu.
> Jak ćwiczyłem Shaolin takie miałem - iż mianowicie skądsiś już znam te formy ;)

Ja najbardziej jak myślę nad jakimś problemem informatycznym, teraz
rzadziej. Przejawia się w ten sposób, że wydaje się że dana rzecz była
związana z inną rzeczą już kiedyś, że już kiedyś miałem te dwie myśli,
ale potem znika, bez żadnych dowodów.

4. Data: 2017-01-01 18:03:21

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.01.2017 o 17:35, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Myślałem, że będzie o filmie Machulskiego, bo mam fazę na "sowieckie satori".

Jeśli chodzi o film, to jest za bardzo proradziecki, pokazuje jak to źle
w USA i jaki raj na ziemi w ZSRR.

5. Data: 2017-01-01 20:01:12

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 1 stycznia 2017 18:03:21 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:

> Jeśli chodzi o film, to jest za bardzo proradziecki, pokazuje jak to źle
> w USA i jaki raj na ziemi w ZSRR.

Chyba raj na ziemi dla bandytów - jego główny bohater to antybohater-bandyta.
Ja mówiąc "sowieckie satori" miałem na myśli raczej to jak ofiara hołodomoru,
czystek partyjnych i łagrów najpierw pozbywała się, wskutek działań władz - własnego
ego, a następnie zgodnie z zasadami łagrowego oporu przeciwko władzom,
jeśli przeżyła i wyszła - wyrastała na nadczłowieka, na "??????? ?????????",
którego niepisane zasady kryją się np. w tekstach ruskich szansonów. Z tej to
tradycji "złodzieja w prawie" czyli chodzącej porażki sowieckiej cywilizacji
czerpał w swoich utworach Wołodia Wysockij i od zwycięstwa tej alternatywnej
kultury po upadku CCCP - Rosję dzieli tylko brutalna siła bandytów mundurowych
i "suk" czyli tych, którzy zdradzili błatną społeczność i przeszli na stronę
rządową. "Sowieckie satori" to umiejętność normalnego życia w nienormalnych
warunkach.

6. Data: 2017-01-03 16:48:11

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 1 stycznia 2017 16:57:48 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:
> Tak raz na tydzień do dwóch razy na tydzień mam DejaVu wliczając bardzo
> słabe DejaVu.

DejaVu to efekt realizacji na jawie wczesniej wyśnionej i zapomnianej częściowo
sytuacji. Sprawdź w googlach "sny prekognicyjne".

Franciszek: "Duchowe osierocenie to rak degradujący duszę"
Ziemkiewicz o szopce...
Saryryk o szopce...
Nowy 2017 rok
Zabawią się na śmierć...