Delta film o wolności, inności i tolerancji.

1. Data: 2009-11-10 16:42:41

Temat: Delta film o wolności, inności i tolerancji.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Delta" opowiada o romansie pomiędzy bratem i siostrą, a więc o czymś,
co jest powszechnie uznawane za tabu. Dlaczego zdecydowałeś się podjąć
ten temat?

Miłość pomiędzy rodzeństwem jest pierwotna i nieodparta w swojej
esencji - chociaż może być wbrew naturze - ponieważ reprezentuje
możliwość zjednoczenia z samym sobą. Pragniemy tego, a jednak
wzdrygamy się na samą myśl o tym. To jest nie tylko bezdyskusyjnie
głębokie i prawdziwe, ale również niemożliwe i pozbawione wszelkich
perspektyw. Zamiast opowiadać bezpośrednio o dewiacji seksualnej,
chciałem zająć się tematem wolności. Wolności, która pozwala jednostce
przekroczyć normę. To nie kazirodztwo jest w centrum tej historii, ale
odwaga potrzebna do zaakceptowania naturalnego pożądania, nawet jeśli
łamie ono tabu i konwencje. Film przywołuje tę odwagę do działania
zgodnie z własnym poczuciem słuszności. Mówi również o żarliwej
nienawiści, którą ta odwaga wzbudza. To, czego nie można tolerować, to
przekonanie niektórych ludzi, że mają prawo do prześladowania tych,
którzy nie pasują do normy: według mnie to ich brak

tolerancji nie powinien być akceptowany.

Twoich bohaterów można by nazwać seksualnymi dewiantami, ponieważ żyją
poza zasadami konwencjonalnej moralności, ale mimo wszystko wciąż są
"dobrymi" ludźmi...

"Dobroć" naszych bohaterów przekracza podstawowe zagadnienia i
konwencje społeczne. To nie jest pytanie o moralność, tu chodzi o
wolność.

http://wiadomosci.fdb.pl/6922-delta-film-o-wolnosci-
innosci-i-tolerancji

________________________
Będe musiał ten film zobaczyć, ciekawe czy na tym filmie pokazano jak
się '' zdrowej społeczności '' skręcają mordy. I mam wrażenie , że
jednak Polacy to nacja tchórzy.

usyjn

2. Data: 2009-11-10 16:59:56

Temat: Re: Delta film o wolności, inności i tolerancji.
Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Lis, 17:42, glob <r...@g...com> wrote:
> [...]
> Będe musiał ten film zobaczyć, ciekawe czy na tym filmie pokazano jak
> się '' zdrowej społeczności '' skręcają mordy. I mam wrażenie , że

masakra ty mnie przerażasz, morda mi się skręciła nieodwracalnie
THE END!!!!

3. Data: 2009-11-10 17:03:23

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Iza wrote:

innosci-i-tolerancji

> masakra ty mnie przerażasz, morda mi się skręciła nieodwracalnie
> THE END!!!!

Bo skupiłaś się na kazirodztwie, a tu chodzi o to, że tak boimy się
sąsiadów, że zrzekamy się własnego szczęścia, lekceważymy siebie z
lęku przed innymi ludzmi=dlatego polacy to tchórze.

4. Data: 2009-11-10 17:59:51

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
k.googlegroups.com...
[...]

myśle, że nie różnimy się bardzo od innych
zobacz i powiedz czy Ci sie podobał
a o tym, ze sie skrecaja niekoniecznie

kiwiko

usyjn

5. Data: 2009-11-10 18:10:48

Temat: Re: Delta film o wolno?ci, inno?ci i tolerancji.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

kiwiko wrote:
> [...]
> "dobrymi" lud?mi...
>
> "Dobro?" naszych bohater?w przekracza podstawowe zagadnienia i
> konwencje spo?eczne. To nie jest pytanie o moralno??, tu chodzi o
> wolno??.
>
> http://wiadomosci.fdb.pl/6922-delta-film-o-wolnosci-
innosci-i-tolerancji

> ________________________
> B?de musia? ten film zobaczy?, ciekawe czy na tym filmie pokazano jak
> si? '' zdrowej spo?eczno?ci '' skr?caj? mordy. I mam wra?enie , ?e
> jednak Polacy to nacja tch?rzy.
>
> my?le, ?e nie r?nimy si? bardzo od innych

Każdy jest inny i niepowtarzalny, to tylko pozory że się niewiele
różnimy, wywodzą się one z biologizmu, bo niby mamy ręce i nogi, ale w
ten biologizm wchodzi duch, każdego człowieka wyjątkowy , odrębny i
jeśli wykluczamy się , swoje życie, z lęku przed innymi, jeśli ze
strachu żyjemy porzyczonym życiem, to więdniemy jak suche patyki,
kiedyś kwiaty teraz badyle i nawet słońce się wstydzi wprowadzić w
pobliże swoje ożywcze promyki, dlatego w polsce jest pochmurno i
szaro. Ludzie bez godności, bo polska wykluczając im własne ja
wykluczyła też z nich godność, w masie się ją traci= dlatego często w
tym kraju mamy do czynienia nie z ludzmi, ale świniami. Polskimi
świniami.

6. Data: 2009-11-10 19:25:35

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

[...]

zima nie trwa wiecznie, a świnie są na całym świecie
narzekając nie czujesz sie zjednoczony w masie? ;)

kiwiko

7. Data: 2009-11-10 20:07:00

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

kiwiko wrote:
> [...]
> strachu ?yjemy porzyczonym ?yciem, to wi?dniemy jak suche patyki,
> kiedy? kwiaty teraz badyle i nawet s?o?ce si? wstydzi wprowadzi? w
> pobli?e swoje o?ywcze promyki, dlatego w polsce jest pochmurno i
> szaro. Ludzie bez godno?ci, bo polska wykluczaj?c im w?asne ja
> wykluczy?a te? z nich godno??, w masie si? j? traci= dlatego cz?sto w
> tym kraju mamy do czynienia nie z ludzmi, ale ?winiami. Polskimi
> ?winiami.
>
> zima nie trwa wiecznie, a ?winie s? na ca?ym ?wiecie
> narzekaj?c nie czujesz sie zjednoczony w masie? ;)

Nie kochanie, bo w przeciwieństwie do skrajnie stadnych polaków , inne
kraje nie są takie skupione na stadności, czyli depersonalizacji,
ucieczki od siebie, ucieczki od wolności itd, to co można wnioskować?
Polacy najbardziej brzydzą się siebie, swojego ''ja'' , odrębności
itd; że stają się wręcz nadświniami. Przecież na Zachodzie nie masz
takiej ksenofobii i lęku do inności jak w tym zaścianku. To jest rak
Europy.

8. Data: 2009-11-10 20:18:00

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

kiwiko wrote:
> [...]

itd; że stają się wręcz nadświniami. Przecież na Zachodzie nie masz
takiej ksenofobii i lęku do inności jak w tym zaścianku. To jest rak

nie wiem jak jest gdzie indziej, ale czy Ty nie mówisz o sobie ;)

kiwiko

9. Data: 2009-11-10 20:34:08

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

kiwiko wrote:
> [...]
.googlegroups.com...

> Nie kochanie, bo w przeciwie?stwie do skrajnie stadnych polak?w , inne
> kraje nie s? takie skupione na stadno?ci, czyli depersonalizacji,
> ucieczki od siebie, ucieczki od wolno?ci itd, to co mo?na wnioskowa??
> Polacy najbardziej brzydz? si? siebie, swojego ''ja'' , odr?bno?ci
> itd; ?e staj? si? wr?cz nad?winiami. Przecie? na Zachodzie nie masz
> takiej ksenofobii i l?ku do inno?ci jak w tym za?cianku. To jest rak
> Europy.
>
> nie wiem jak jest gdzie indziej, ale czy Ty nie m?wisz o sobie ;)

Już wielokrotnie powtarzałem, że ja nie przeciwstawiam stadności
drugiej stadności, tak jak powyżej starasz się na mnie projektować,
piszę z punku ''ja''= contra stadność [ czyli utrata człowieczeństwa].

10. Data: 2009-11-10 21:08:29

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
h.googlegroups.com...

Już wielokrotnie powtarzałem, że ja nie przeciwstawiam stadności
drugiej stadności, tak jak powyżej starasz się na mnie projektować,
piszę z punku ''ja''= contra stadność [ czyli utrata człowieczeństwa].

niczego nie staram Ci się projektować, myślę tylko, że każdy sądzi według
siebie ;) Ale to tylko żarty...
róbmy swoje, może to lepsze niż ganić wszystkich?

kiwiko

Górale w UE
bla napisało do Robakksa
Seksowne, acz absolutnie nieseksualne...
FOX_TROT BEATA...
Koniec internetowej wolnosc w PL?