Demaskujmy bezczelnych kłamców

1. Data: 2015-10-10 04:56:29

Temat: Demaskujmy bezczelnych kłamców
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Trybunał konstytucjny jak i prawicowe organizacje kościelne, non stop nas przekonują,
że medycy przysięgają na Hipokratesa, chociaż nikt od ll wojny światowej na to nie
przysięga, więc dlaczego nam tego Hipokratesa wmawią, bo......
*******************
3. Także nikomu nie podam śmiertelnego środka, także nawet, gdy będę o to proszony, i
nikomu nie będę przy tym doradzał; również nie podam żadnej kobiecie środka do
spędzenia płodu.
4. W czystości i pobożności będę zachowywać moje życie i moją sztukę.
5. Nie będę kroił, nawet cierpiącego na kamień, lecz pozostawię to mężom, którzy
rzemiosło to wykonują.
6. Do wszystkich domów, do których wejdę, wejdę dla pożytku chorego, wolny od
wszelkiej świadomej nieprawości i wszelkiego występku, zwłaszcza od płciowego
nadużywania kobiet i mężczyzn, wolnych i niewolników.
*************

Obecnie żaden lekarz tej przysięgi już nie składa. Po niechlubnym udziale lekarzy
niemieckich w zbrodniach podczas II wojny światowej w 1948 roku Światowa Organizacja
Lekarzy opracowała na swoim zjeździe w Genewie tzw. "Ślubowanie Genewskie" zwane też
"Deklaracją Genewską" lub "Przyrzeczeniem Lekarskim" - nowożytną formę Przysięgi.
************
W chwili przyjęcia mnie do grona członków zawodu lekarskiego uroczyście przyrzekam
poświęcić me życie służbie ludzkości;
Będę odnosił się do moich nauczycieli z należnym im szacunkiem i wdzięcznością;
Będę wykonywał swój zawód sumiennie i z godnością;
Zdrowie chorego będzie moją główną troską;
Będę zachowywał powierzone mi tajemnice, nawet po śmierci chorego;
Ze wszystkich mych sił będę dbać o zachowanie godności i szlachetnych tradycji zawodu
lekarskiego;
Moi koledzy będą mi braćmi;
Nie dopuszczę do tego, by względy religijne, narodowe, rasowe, polityki partyjnej lub
pozycji społecznej mogły wpływać na moje obowiązki wobec mego chorego;

Jak widzicie po tym jak ideologia stała się katem pacjenta musiano zmienić
deklaracje, by naczelne było dobro pacjenta, a nie ideologia, czy ideologia
religijna, czy przekonania rasistowskie lub wykuczające ludzi.
Nas chce się przekonać że wykluczenie ludzi jest dobre, ideologia jest ponad dobro
pacjenta, nas chce się przekonać do medycyny z okresu lll Rzeszy. Nas chce się
przekonać że Chazan to nie gestapowiec.