Demony, Prawdziwy Horror (film dokumentalny)

191. Data: 2011-04-02 11:23:30

Temat: Re: Demony, Prawdziwy Horror (film dokumentalny)
Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-02 13:09, Chiron pisze:
> Użytkownik "Lebowski" napisał w wiadomości grup
>
> Przeciez twoj kolega cbnet uwaza Chirona za najgorsza kurwe, to co sie
> czepiasz bota, ktory glownie wydaje z siebie tylko 'hihi'?
> Ciekawe w jakim ty konkursie bys wygrala?
> Na najwiekszego judasza i mende?
>

> To może zrobimy sobie taką zabawę: do jakiego konkursu by Ciebie
> nominowano? Powaga- czy potrafił byś sam zaproponować? Zaproponuj- niech
> inni ocenią, skoro tak lubisz tego typu konkursy.
> --
>
> Chiron
>
> Prawda, Prostota, Miłość.

No wiesz, zwykle moje wypowiedzi sa ukierunkowane tutaj na wywieranie
tak negatywnej presji, ze to bardziej nia chyba mozna by poddawac ocenie
niz mnie.

192. Data: 2011-04-02 11:25:07

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "malkontent" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

>psp to nie konkurs piękności
>klasyfikacja ludzi w taki sposób jest CHORA - rozumiesz ?

Jest przede wszystkim chamska. Schironfrenik od dawna stosuje tego rodzaju
podsrywanki.

193. Data: 2011-04-02 11:26:10

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
net...

bb.googlegroups.com...

===============================

> No właśnie!
> A Chiron ma niestety ciągoty w tę stronę wyrażane przez teksty w stylu:
> "pokaż mi minimum 3 osoby, które cię popierają".

To sa ciagoty siedmiolatka, jako i te wymyslane fakty na uzytek danej
dyskusji.

194. Data: 2011-04-02 11:28:00

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

>przecież to oczywiste - to co piszesz jest tak
>niezgodne z jego poglądami ,że nie może
>pozostac obojętny wobe tego dysonansu

Oczywiste? Ptarz nizej.

>- uznać ,że jests głupi - chciałby ale nie robisz błedow
>ortograficznych więc - to nie pasuje :)))))

Jestes w bledzie, ja twierdze, ze chiron jest glupi.

195. Data: 2011-04-02 11:28:26

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-02 13:12, Chiron pisze:

> Bez wzgledu na to co belkoczesz, albo na co wydaje ci sie ze chcesz
> powiedziec, niektorymi swoimi wypowiedziami sprawiles botowi przykrosc,
> o czym dala pare razy znac.
> Mmoze nie doslownie, ale dala to odczuc innym.
> Wiec jak mozesz sie dziwic, ze Ghost, ktory w jakis skrzywiony sposob
> jest wrazliw na tym tle jest teraz agresywny wobec ciebie, tym bardziej,
> ze jest mocno juz do ciebie za to uprzedzony?
> Ależ wcale mnie to nie dziwi- to, że jest uprzedzony. Dziwi mnie tylko
> jego upór- zakładam, że po prostu nie ma niczego lepszego do roboty.
> [...]

Czemu dziwne?
Musial miec chyba kiedys do czynienia z jakas przemoca i nie bardzo
sobie z nia poradzil.
Ludzie potrafia chowac uraze przez cale zycie i to wcale nie malejaca.

196. Data: 2011-04-02 11:30:17

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A mnie go szkoda.

omujborze

197. Data: 2011-04-02 11:35:34

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> IMHO podejrzewam, że jesteś w stanie zobaczyć po co jest tu Eduś,
> niezależnie od tego co tu napisałaś.

IMHO przeceniasz.

198. Data: 2011-04-02 11:36:42

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A Chiron to Twój mąż? Faktycznie tworzycie jakiś związek?

heheh, watpie - po prostu podpuscilem i lykneli, nietrudne bylo do
przewidzenia

199. Data: 2011-04-02 11:37:30

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost wrote:

> Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> IMHO przeceniasz.
IMHO: pesymista. ;-)
vb

200. Data: 2011-04-02 11:40:08

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-02 13:21, vonBraun pisze:

> IMHO podejrzewam, że jesteś w stanie zobaczyć po co jest tu Eduś,
> niezależnie od tego co tu napisałaś.
> vB

hehe... vide teoria cieplika, choc po ogolniaku i tak niedostepna pojeciem.

jeszcze jedna ofiara religii
Okazja, kalendarz rozwijajacy wyobraznie na 2011. UWAGA Tylko dla dorosłych panów !
Życie to bajka
Z okazji Wielkiego Postu
Troszkę ekonomii - żywność jest droższa i będzie coraz droższa.