Demony, Prawdziwy Horror (film dokumentalny)

311. Data: 2011-04-02 18:24:08

Temat: Re: Demony, Prawdziwy Horror (film dokumentalny)
Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:in7agr$dtd$11@node2.news.atman.pl...

> Jednych denerwuje dźwięk styropianu przesuwanego po szybie, mi na nerwy
> działa 'hi hi'.
> A jeszcze bardziej denerwuje mnie rozprawianie o kimś, kto biernie
> przypatruje się dyskusji.
>

> --
>
> Paulinka

hartuj się dziewczyno, bo się wykończysz :)

kiwiko

312. Data: 2011-04-02 18:42:54

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-02 20:20, kiwiko pisze:
> Użytkownik "Fragile"<s...@o...pl> napisał w wiadomości

> bardzo jesteś wrażliwa, a nie zauważyłaś, że wtrąciłaś się do rozmowy,
> bezczelnie.

To jest usenet, każdy ma prawo się wtrącić. Ty też to przecież robisz.

Ewa, wtrancając siem

313. Data: 2011-04-02 18:57:15

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości grup

W dniu 2011-04-02 16:32, Chiron pisze:
> Przed chwilą w podobnym tonie napisała Ewa: strzeliłeś z armaty do komara.
> Tyle, że to ubliża kiwiko- i czyżbym tylko ja to tak widział?:-(

Bzdury piszesz Chiron. Komarem są tu _teksty_ kiwiko, a armatą Twoje
"diagnozyjki" na jej temat. Tak samo jak ktoś nadepnąłby Ci na odcisk, a
Ty posłałbyś go za to na tamten świat.
Po raz kolejny swoim (powyższym) tekstem dałeś dowód na to, że nie
odróżniasz osoby od tekstu. Chyba naprawdę wierzysz, że coś o kimś wiesz
po kilku słowach, jakie tu ten ktoś napisze.

Ewo- przesadzasz, i to bardzo. Kiwiko mnie "podgryzała" od miesięcy.
Reagowałem bardzo grzecznie- w rodzaju "a dlaczego uważasz, że jestem
głupi?". Raz- jeden jedyny- po niej pojechałem. Czy ostro- ja tak nie
uważam, ale załóżmy, że tak. "
Tak samo jak ktoś nadepnąłby Ci na odcisk, a Ty posłałbyś go za to na tamten
świat." to porównanie jest zupełnie nieprzystające- i IMO emanuje Twoimi
emocjami. Ewo- nie mam zamiaru bić piany- nie jesteśmy tu za karę. Jednak
tak czy siak- podtrzymuję swoja tezę: wielu ludzi (dobrze- może rzeczywiście
Ciebie źle odebrałem)- pisze o tej sytuacji na zasadzie: jesteś silniejszy-
nie powinieneś. To wprost napisała Hanka- silniejszy bije słabszego- no to
dowalamy silniejszemu. Tyle, że ja tego pod żadnym pozorem nie przyjmuję do
wiadomości- z przyczyn chyba oczywistych. Poza tym- po prostu sobie tu
piszemy. Jeśli chodzi o mnie- nie udało mi się dogadać z Ghostem- no to go
nie czytam. Podobnie- z kiwiko. Dlaczego uważasz, że ona na to nie wpadła?
Naprawdę- IMO i Ty, i niektórzy inni grupowicze nadają temu wszystkiemu zbyt
wielkie znaczenie.
--

Chiron
wracający z podróży

314. Data: 2011-04-02 19:00:12

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 2 Apr 2011 20:20:13 +0200, kiwiko napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> bardzo jesteś wrażliwa, a nie zauważyłaś, że wtrąciłaś się do rozmowy,

To jest grupa dyskusyjna. Rozmawiałam z judą dość często, odezwałam się
również do Ciebie. Brzytwy się łapiesz, ale ok :)

> bezczelnie.

:)))

Oto ta rozmowa:

> a co? zastępujesz Chirona?

Doprawdy nie wiem, kto tu był bezczelny...

> Miałam Ci tłumaczyć coś co wystarczyło przeczytać?
> Bardzo mi przykro, ale widać, że mamy zupełnie inne wyobrażenie nie tylko o
> nawiązywaniu dialogu :)

Rzeczywiscie mamy bardzo odmienne pojęcie o bezczelności...,o czym świadczy
sporo Twoich wypowiedzi, w tym i powyższa. I o dialogu również. I o
podawaniu ręki ludziom, którzy z żalu piją...

Pozdrawiam mimo wszystko i spokoju życzę :)
M.

315. Data: 2011-04-02 19:02:14

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" napisał w wiadomości grup

Mogę ci napisać to co Hanka: żadne wyobrażenie o tobie
nie bierze się znikąd, lecz jest oparte na mniej lub bardziej
pełnej analizie twoich wyskoków i "diagnostycznych" poczynań,
które _każdorazowo_ i trwale traktujesz jako tak cudownie
trafne lub "żartobliwe", że poza jakąkolwiek możliwością
wszelkiej krytyki.

I mogłbym ci napisać to co Ghost: jesteś prawdopodobnie
dotknięty schizofrenią, lub masz uszkodzone (fizycznie) płaty
ciemieniowe i stąd twoje poczucie bycia prześladowanym
bez powodu.

Ale od siebie napiszę ci co innego: jesteś obrzydliwie obłudny
i ponadprzeciętnie agresywny wobec innych, z którymi ci nie
po drodze, a także maniakalnie stały w bezwzględnym
dyskredytowaniu każdego kogo uznasz za "diabła".

To Twoja opinia- i wszystko jest ok, dokąd będziesz o tym pamiętał-
to_tylko_Twoja_opinia. Jednak mam wrażenie, że Ty swoje opinie traktujesz
jak prawdy absolutne- i chcesz je narzucić innym.
Czarku- a jak byś scharakteryzował siebie samego- z uwzględnieniem bluzgów,
którymi tu raczysz praktycznie wszystkich? Czy według Ciebie wszyscy
(większość) wokół Ciebie- to debile, cipy, etc?

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

316. Data: 2011-04-02 19:03:44

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" napisał w wiadomości grup

BTW pamiętam jak po raz pierwszy (w necie) ostro zareagowałem
na chamstwo pewnej popapranej kretynki, odwdzięczając się
za jej "żartobliwy" komentarz epitetem "kretynka".
W efekcie zostałem okrzyknięty "chamem"...
przez gościa dla którego [tak rozumiane] chamstwo to "fajny żarcik".

Złośliwe chamstwo to coś czego nie toleruję w monstrualnym stopniu.
Dokładnie takie jak u Qry, czy Stalkera - krystaliczne.
Ale również takiego jak u medei, farmerki, czy u Rediego, bardziej
demoniczne, i paranoiczne emocjonalnie.

Czarku- Ty po prostu masz misję. I w tym problem, jak sądzę.

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

317. Data: 2011-04-02 19:07:42

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-02 20:57, Chiron pisze:
> [...]
> kiwiko. Dlaczego uważasz, że ona na to nie wpadła?
> Naprawdę- IMO i Ty, i niektórzy inni grupowicze nadają temu wszystkiemu

Daj se siana Chiron.
Ewa juz dawno dostala zaparcia intelektualnego w tym watku i teraz
marnujesz juz tylko eter.
W zasadzie do niej mozna tylko napisac, bo jak cos odpowie to juz
pizdziec - po dialogu.
Kazdy wie jak jest lub widzi jak chce.

318. Data: 2011-04-02 19:12:00

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pierdol się.
Debilu.

--
CB

319. Data: 2011-04-02 19:12:56

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podawaniu ręki ludziom, którzy z żalu piją...
>
> Pozdrawiam mimo wszystko i spokoju życzę :)

któremu wybaczyłam, że zbezcześcił moja chusteczkę :)
hihi

ja nie muszę się niczego łapać

kiwiko

320. Data: 2011-04-02 19:13:33

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mógłbys się ode mnie odpierdolić ze swoimi ociekającymi
psim łajnem łapami?
Dziękuję z góry. ;)

--

> Czarku- Ty po prostu masz misję. I w tym problem, jak sądzę.

jeszcze jedna ofiara religii
Okazja, kalendarz rozwijajacy wyobraznie na 2011. UWAGA Tylko dla dorosłych panów !
Życie to bajka
Z okazji Wielkiego Postu
Troszkę ekonomii - żywność jest droższa i będzie coraz droższa.