Demony, Prawdziwy Horror (film dokumentalny)

391. Data: 2011-04-03 08:06:11

Temat: Re: Demony, Prawdziwy Horror (film dokumentalny)
Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-03 00:27, medea pisze:

> Udaj się w podróż, żałosny intrygancie, pływający najlepiej w mętnej
> wodzie.
>
> Ewa

A czymze to niby tak cie intryguje?
Tym ze nikt mnie nie wyzywa od kurew jak ciebie?
Albo do mnie nie pije, chyba ze jakis tchorz zza kfa?
Owszem, moze niektore po zawodowie czy ogolniaku obawiaja sie pewnego
ponizenia w konfrontacji, ktore przeciez nie jest zalezne odemnie, ale
reszta watpie, zeby sie tego bala.
A moze intryguje cie, ze nie czujesz potrzeby zwracac sie do mnie per
kurwa, jak do kulturalnego przeciez lub wrecz plaszczacego sie Chirona?
Gdybys nie byla tak zaslepiona to pewnie widzialabys, ze mam znacznie
lepszy odbior tu od ciebie i jesli juz tu plywam, to wsrod takich mentow
jak ty, wiec skad te pretensje do wody?
Jestem tylko i wylacznie narratorem tutejszej glupoty.
A teraz czep sie lepiej kogos 'lepszego' ode mnie bo ci jeszcze
samoocena spadnie ;)

392. Data: 2011-04-03 08:12:11

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-02 14:10, Qrczak pisze:
> Dnia 2011-04-02 13:21, niebożę vonBraun wylazło do ludzi i marudzi:

> W końcu ponoć Piotruś.
>
> Qra

Jak juz tak koniecznie chcesz po imieniu, to moze byloby fair, gdybym
mogl sie zrewanzowac?

393. Data: 2011-04-03 08:14:20

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości grup

W dniu 2011-04-03 09:28, Chiron pisze:

> Nieprawda. To były teksty "głupi jesteś" czy tym podobne milutkie
> tekściki. Wszystko jest w archiwum- tyle, że trzeba tam zajrzeć i
> poszukać. Skoro już chcesz mnie osadzać- to może sprawdź?

Myślę, że pamięć mnie nie myli, ale jak się znowu trafi deszczowy dzień
(tak jak wczoraj), to może sprawdzę. ;) I to nie chodzi tylko o to, co
pisałeś do kiwiko, ale też do innych o niej.

> I tak przy okazji- w żadnym razie nie poczuwam się do bycia nawet
> katalizatorem Twojej reakcji. Wrednym charakterem okazuje się ktoś, kto
> próbuje kogoś obciążyć swoimi zachowaniami- de facto to brak
> odpowiedzialności.

Hm, dla mnie wredne nie jest to, że ktoś przyczyni się u drugiej osoby
do zdenerwowania*, bo to się zdarza i to normalne w relacjach, ale
REAKCJA na to zdenerwowanie - Ciebie wyraźnie ucieszyło. Teraz rozumiesz?
Ucieszyło- napisałem, co: szczerość. Nie śmieję się z Ciebie. Nie cieszy
mnie "ha, ha- ale się fqurzyła". Ucieszyłem się, bo pokazałas coś swojego-
nieocenzurowanego. Napisałem.

*Tam gdzie jest jakakolwiek relacja, nawet dialog itp. zawsze dwie osoby
ponoszą odpowiedzialność za to, co się zadzieje. Chyba się z tym
zgadzasz? Czy tym razem nie?
Oczywiście. Dwie_osoby.
Ewa

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

394. Data: 2011-04-03 08:30:15

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lebowski" napisał w wiadomości grup

> [...]

Jestem tylko i wylacznie narratorem tutejszej glupoty.
A teraz czep sie lepiej kogos 'lepszego' ode mnie bo ci jeszcze
Postępujesz dokładnie według określonego wzorca- więc masz ten sam efekt za
każdym razem: ostracyzm. Sam sobie to fundujesz. Dobra wiadomość jest taka-
że sam też możesz to zmienić.

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

395. Data: 2011-04-03 08:38:41

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kiwiko pisze:
> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> ale nie jesteśmy dziećmi w piaskownicy ;)

No tak sami sobie przecież zakładamy sandały.

--

Paulinka

396. Data: 2011-04-03 08:44:11

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Kwi, 10:06, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:

> [...]
> Owszem, moze niektore po zawodowie czy ogolniaku obawiaja sie pewnego
> ponizenia w konfrontacji, ktore przeciez nie jest zalezne odemnie, ale

Gdybyś nie był tak tępy jak niestety jesteś, zauważyłbyś już dawno, ze
twoje tchórzowskie zabiegi w celu braku archiwizacji twoich postów i
zmiana serwera spowodowały, ze cie po prostu nie widać. Mój serwer nie
ściąga twoich postów, widzę cie jedynie przez google.
Skoro jednak potrzebujesz konfrontacji, to obiecuje ci, ze dostarczę
ci wrażeń.

p.

397. Data: 2011-04-03 08:46:02

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Kwi, 10:12, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:

> Jak juz tak koniecznie chcesz po imieniu, to moze byloby fair, gdybym
> mogl sie zrewanzowac?

A tak walczyłeś, żeby twojego umięśnionego , odchudzonego ciała nie
łączyć z panem Piotrem K.

p.

398. Data: 2011-04-03 08:57:37

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:in9bmr$tdm$1@node2.news.atman.pl...

> No tak sami sobie przecież zakładamy sandały.
>

> --
>
> Paulinka

my tak, ale Ty chyba jeszcze nie ;)

kiwiko

399. Data: 2011-04-03 09:06:11

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-03 10:06, Lebowski pisze:

> A czymze to niby tak cie intryguje?

Niczym.

Znacznie nr 1:
http://sjp.pwn.pl/szukaj/intrygant

Ewa

400. Data: 2011-04-03 09:09:08

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> [...]

>ściąga twoich postów, widzę cie jedynie przez google.
>Skoro jednak potrzebujesz konfrontacji, to obiecuje ci, ze dostarczę

O to mu chodzi.

BTW zalosnemu lebiodzie myli sie nawet knucie intryg z intrygowaniem.

jeszcze jedna ofiara religii
Okazja, kalendarz rozwijajacy wyobraznie na 2011. UWAGA Tylko dla dorosłych panów !
Życie to bajka
Z okazji Wielkiego Postu
Troszkę ekonomii - żywność jest droższa i będzie coraz droższa.