Demony, Prawdziwy Horror (film dokumentalny)

521. Data: 2011-04-06 14:17:21

Temat: Re: Demony, Prawdziwy Horror (film dokumentalny)
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-06 07:31, Lebowski pisze:

> IMO nie powinienes sie sugerowac zdaniem ani sympatia Ewy, bo ona lubi
> wszystkich

No nie wszystkich. Na przykład - nie lubię ciebie.

Ewa

522. Data: 2011-04-07 08:46:22

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-06 16:17, medea pisze:

> No nie wszystkich. Na przykład - nie lubię ciebie.
>
> Ewa

Zauwazylem tylko twoja wzgledna normalnosc w odbiorze sprawy Chirona vs
kwiko i poniekad lojalnosc wobec niego, w odroznieniu od reszty
oszolomow, ale znjac juz troche ciebie uwazam, ze nie powinien opierac
sie tu na twoich deklaracjach, zwlaszcza dotyczacych typowych u ciebie,
chwilowych i warunkowych stanow emocjonalnych.
To czy mnie lubisz czy nie, tak naprawde jest poza zakresem moich
zainteresowan, choc twoje odczucia do mnie wydaja sie byc prawidlowe.

523. Data: 2011-04-08 19:15:45

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> Stalker, jak tam samopoczucie?

Dziękuję, nie narzekam :)

--

Paulinka

jeszcze jedna ofiara religii
Okazja, kalendarz rozwijajacy wyobraznie na 2011. UWAGA Tylko dla dorosłych panów !
Życie to bajka
Z okazji Wielkiego Postu
Troszkę ekonomii - żywność jest droższa i będzie coraz droższa.