Dentsply - opinie

1. Data: 2007-02-11 19:51:34

Temat: Dentsply - opinie
Od: "kwieciu" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy ktoś zetknął się z firmą Dentsply bądź jej produktami? Jakiej są
jakości? Czy warto ich używać?

Wszelkie opinie mile widziane :-)

Pozdrawiam

P.

2. Data: 2007-02-11 20:46:24

Temat: Re: Dentsply - opinie
Od: Radosław Rossa <r...@N...SPAM.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś zetknął się z firmą Dentsply bądź jej produktami? Jakiej są
> jakości? Czy warto ich używać?
> Wszelkie opinie mile widziane :-)

Ja używałem tylko Dyract eXtra, Prime&Bond NT i Xeno III. Co do Dyractu, to w
zasadzie nie mam zastrzeżeń. Bardzo dobrze sprawdza się w mniejszych ubytkach
(b. łatwo dopasować kolor), ale większe wypełnienia wyglądają nieco "plastikowo"
(i to nie tylko moja opinia). PB NT jest dokładnie taki jak lubię - niezbyt
gęsty, bezbarwny i ładnie rozprowadza się w ubytku. Xeno używałem parę razy i
trudno jest mi wydawać opinię na temat czegoś zupełnie dla mnie nowego, tym
bardziej, że podchodzę dosyć nieufnie do systemów samowytrawiających.
Acha - zetknąłem się jeszcze z Palodentem, ale wydaje mi się, że nie warto
przepłacać, jeżeli można używać zwykłej formówki Ivoryego z paskami tłoczonymi.
Efekt b. dobry, a przy okazji znacznie mniejszym kosztem.
Pzdr.
RR ;-)

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 000712-6, 2007-02-11
Przetestowano na: 2007-02-11 21:46:31

3. Data: 2007-02-11 21:46:25

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

kwieciu pisze 11-02-2007 20:51:
> Czy ktoś zetknął się z firmą Dentsply bądź jej produktami? Jakiej są
> jakości? Czy warto ich używać?

AH+ w porządku, Fulfila i CeramX postanowiłem nie używać (kolega kupił i
był zdecydowanie daleki od zachwytu).

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

4. Data: 2007-02-13 16:26:41

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"kwieciu" <p...@g...com> wrote in message
.com...
Witam,

Czy ktoś zetknął się z firmą Dentsply bądź jej produktami? Jakiej są
jakości? Czy warto ich używać?

spotkalam sie. uzywam ich oraqix- zel do znieczulania w czasie glebokiego
czyszczenia. troche z tym babrania, ale dla bojacych sie igly pacjentow
warto
to miec w gabinecie. (nie wiem jakie beda losy owego produktu, bo mam
pacjentow
z fabryki znieczulen i wiem, ze ja zamykaja bo ktos ich wykupil)
poza tym uzywam mase wyciskowa Aquasil- tez juz ja niestety przestaja
produkowac.
w kazdym badz razie byla (jest bo jeszcze ja mam) super. bardzo dobre
wyciski,
z wyraznymi brzegami preparacji, bez babli. tez dobra do wyciskow pod
protezy
calkowite. uwywam tez Regisil do rejestracji zgryzu, ale akurat tu nie widze
jakiejs zbytniej
roznicy miedzy produktami innej firmy. mam tez ich cavitron w zabiegach
higienicznych.
zawsze na takich pracowalam wiec nie mam porownania z innymi. w kazdym badz
razie
potrzeby zbytniej nie mam, bo jestem zadowolona.Uzywam tez ich systemu PoGo
jako
wykonczen wypelnien. lubie go. uzywam tez Integrity do koron tymczasowych.
bardzo
ladne wychodza,. nie ma babrania sie. mozna uzuplenic lejacym sie kopozytem
jesli
utworzy sie jakis babel powietrza. latwy i szybki w obsludze.
no i caly system w endodocji (Tulsa). zachwycona nie bylam, ale dobrze sie
sprawzdal.
wole Brasslera. ostatnio podoba mi sie Miltex. zobacze. pewno o czyms
jeszcze
zapomnialam. ale szczerze nie patrze sie na to co kto zrobi, tylko jak to
zrobi
i czy jest latwy i dobry w obsludze.
narzekac a nich nie moge. ale chyba kazda firma, ma cos dobrego i cos
gorszego :)

iwon(K)a

5. Data: 2007-08-10 12:26:35

Od: n...@w...pl (Nowicki) szukaj wiadomości tego autora

Używam cerami-X mono, doskonały efekt kosmetyczny, oraz quix fill - jestem
zadowolony wraz zmoimi pacjentami.
Pozdrawiam...

Łukasz N.

--
Wyslano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

Trądzik,antybiotyk TETRALYSAL, inne metody
snowboard a wiązadła
"Liszaje" pod ustami u dziecka
[stomatologia] kilka pytań do specjalistów
czy na szkarlatynę chorują dorośli