Dentysta

1. Data: 2002-08-01 12:47:36

Temat: Dentysta
Od: "AniaG" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś mógłby mi odpowiedzieć dlaczego podczas ciąży nie należy chodzic do
dentysty?
dziekuję i pozdrawiam
Anka
--
"Niepewność jest jak sól.
Żadna potrawa bez niej nie nadaje się do zjedzenia,

2. Data: 2002-08-01 13:07:29

Temat: Re: Dentysta
Od: "Ania Björk \(sveana\)" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

"AniaG" <a...@p...onet.pl> skrev i meddelandet

> Czy ktoś mógłby mi odpowiedzieć dlaczego podczas ciąży nie należy chodzic
> [...]

Chryste Panie, a kto ci takich bzdur nagadal?

Ania

3. Data: 2002-08-01 13:35:56

Od: "Adam" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wręcz odwrotnie!!!

Z tego co wiem ciąża jest wielkom obciążeniem dla zębów, podczas niej ich
stan może się drastycznie pogarszać.

Co innego, że są specjalne obostrzenia dotyczące leków. To jest jednak chyba
powszechnie wiadome :)

--
Z pozdrowieniami Adam Figarski

Papużki Nierozłączki
www.republika.pl/adam_figarski
n...@p...onet.pl

4. Data: 2002-08-01 14:20:34

Od: "przyklejka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AniaG" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Czy ktoś mógłby mi odpowiedzieć dlaczego podczas ciąży nie należy
chodzic do
> dentysty?
> dziekuję i pozdrawiam
> Anka

Powiem Ci tak, przed ciążą rzadnej dziurki w zębach ,
a w 5 misiącu ciąży , aż 5 zębów do leczenia.
To samo mówi za siebie . Do stomatologa w ciązy i po
trzeba koniecznie chodzic regularnie do stomatologa.
Skąd wzięłas taką informacje?

Kasia

5. Data: 2002-08-01 14:48:41

Od: "AniaG" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Chryste Panie, a kto ci takich bzdur nagadal?
ciężarna koleżanka :))) przez całą ciąże nie chodziła do dentysty bo jej
mama nie pozwoliła, cos tłumaczyła o blombowaniu ze
światłoutwardzaniem...(chyba tak to sie nazywa). A potem miała problem, ale
to nie dotyczy tematu.
Ogłonie rzecz biorąc moja reakcja była taka sama jak wasza. Więc teraz
jestem uspokojona. Jężeli zaś chodzi o moje wizyty u dentysty to bez obaw
chodzę sobie regularnie co miesiąc.
pozdrawiam
Anka

6. Data: 2002-08-01 18:17:00

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś mógłby mi odpowiedzieć dlaczego podczas ciąży nie należy chodzic
do
> dentysty?

z tych samych powodow dla ktorych nie nalezy sie myc podczas okresu...

Adam

w.z.u.ś i bakteria
wysiękowe zapalenie ucha środkowego - pomocy!!!
czy ktoś coś wie?
Tradzik.
Halitoza-kamienie migdałkowe