Depresja A nerwica depresyjna różnicowanie - HELP

1. Data: 2003-09-27 18:24:01

Temat: Depresja A nerwica depresyjna różnicowanie - HELP
Od: "_Jack.B._" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam.
tym razem ja mam ogromną prośbę.
Chodzi mi o różnnicowanie depresji i nerwicy depresyjnej, syntetykę -
jakieś strony www, lub jeżeli ktoś ma jakoś fajnie podsumiowane.
Baaaaardzooooo, please - chodzi mi o informacje czysto egzaminowe, !

1. Data: 2003-09-28 07:42:14

Od: "PSIQ" <wwypler@_ANTYSPAM_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "_Jack.B._" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> napisał:

> [...]
> jakieś strony www, lub jeżeli ktoś ma jakoś fajnie podsumiowane.
> Baaaaardzooooo, please - chodzi mi o informacje czysto egzaminowe, !

strony www... ech...

PSIQ

1. Data: 2003-09-28 08:23:03

Od: "Mr Jacek B." <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PSIQ" <wwypler@_ANTYSPAM_interia.pl> napisał w wiadomości

> strony www... ech...
>
> PSIQ

to wybitnie wyczerpująca informacja, gratulacje. - nie oczekuję
wzdychania, trylko konkretnych odpowiedzi, więc jesli masz ochotę na
wzdychanie, to rób sobie to w warunkach prywatnych.
Może być róznież literatura.
Ponowie pytanie w nowym wątku.

1. Data: 2003-09-28 08:39:46

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mr Jacek B." <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl>
> [...]

> wzdychania, trylko konkretnych odpowiedzi, więc jesli masz
> ochotę na wzdychanie, to rób sobie to w warunkach prywatnych.

ech... nerwica... uch...

ja to dostaję nerwicy jak czytam takie posty:
które na kilka godzin zamulają grupy :o)
\|/
re:

1. Data: 2003-09-28 09:21:42

Od: "Mr Jacek B." <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

twoja wiedza jest jak zwykle - pusta - zero informacji - weź se
chłopie wyrzuć ten ypsylon, bo naprawdę sie ośmieszasz.
Przynajmniej podaj mi z 5 przykładów różnicowania - ale pewnie nawet
nie rozumiesz pytania.

NIE MAM JUŻ WĄTPLIWOŚCI, ŻE NIE POSIADASZ NAWET ELEMENTARN WIEDZY.

1. Data: 2003-09-28 09:26:24

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> nawet nie rozumiesz pytania.
>
> NIE MAM JUŻ WĄTPLIWOŚCI, ŻE NIE POSIADASZ NAWET

to weź se pierwszą lepszą książkę i se poczytaj
poczytaj se też posty Jacka Bociana na psp
poklasyfikuj se, posortuj se
później idź do psychiatry niech Ci coś przepisze :)
\|/
re:

1. Data: 2003-09-28 09:39:21

Od: "Mr Jacek B." <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poczytaj se też posty Jacka Bociana na psp
> poklasyfikuj se, posortuj se
> później idź do psychiatry niech Ci coś przepisze :)

jeżewli nie masz do powiedzenia nic sensownego - to po prostu nie
otwieraj funkcji ODPOWIEDZ GRUPIE.
NIe zamierzam się zniżać do twojego poziomu, dlatego to jest mój
ostatni post w tym temacie. Ponowię wątek i mam do ciebie prośbę - nie
zabieraj tam głosu, bo nie wnisiesz nic wartościowego.

1. Data: 2003-09-28 10:00:39

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> mój ostatni post w tym temacie. Ponowię wątek i mam do ciebie
> prośbę - nie zabieraj tam głosu, bo nie wnisiesz nic

chętnie poczytam "nic wartościwego" o którym wspominasz
zobaczymy ile z tego będzie można wykorzystać praktycznie. :)
gwarantuję Ci, że zrobię podsumowanie: sensowne, naukowe
i treściwe. :-)

no to GO
\|/
re:

iQ
choroba psychiczna?
Czy to już piekło...
dziecko przy rozwodzie
Gnanice negocjacji a profanacja wartości