Depresja w chorobach somatycznych

1. Data: 2004-06-05 15:51:38

Temat: Depresja w chorobach somatycznych
Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bede pisala prace dyplomowa z tego tematu.
I zaczynam juz powoli zbierac sobie materialy - jednak jesli ktos zna jakis
bezposredni link do prac na ten temat - bylabym bardzo wdzieczna.
Bo jakos niewiele udaje mi sie samej na ten temat znalezc :(
Troszke juz mam :) - ale chcialabym miec troszke wiecej :)
Najbardziej mi zalezy na konkretnych badaniach naukowych i osobistych
przezyciach osob ktore przez to przeszly.
Dlatego jesli ktos chcialby mi osobiscie jakos pomoc - to moja wdziecznosc
nie znalaby granic :)

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

2. Data: 2004-06-07 06:51:44

Temat: Re: Depresja w chorobach somatycznych
Od: "WOJSAL" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "La Luna" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bezposredni link do prac na ten temat - bylabym bardzo wdzieczna.
> Bo jakos niewiele udaje mi sie samej na ten temat znalezc :(

Znam dobrze osobe chora na depresje.
Jesli moze sie to przydac, pisz na priv.

WOJSAL (Wojciech Sałata)
http://www.wojsal.prv.pl

3. Data: 2004-06-07 18:00:50

Od: "nonnocere " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

La Luna <b...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> przezyciach osob ktore przez to przeszly.
> Dlatego jesli ktos chcialby mi osobiscie jakos pomoc - to moja wdziecznosc

A muszą być koniecznie linki? Nie mogłyby być świeżutkie książki, z
przecudnym zapachem druku... ;)

Chodzi bardziej o osoby, u których pojawiła się depresja w trakcie (po)
choroby somatycznej, czy może o osoby z depresją, które "przy okazji"
zachorowały?

Pozdrawiam, Madzia

P.S. Saba będzie żyć :) Byliśmy u weta i powiało w końcu optymizmem, choć
kostucha krążyła paskudnie... Ale a kysz poszła...

kupie Herolda 3 wysanie
krążek
Dystonia torsyjna - co to jest ??
pytanie do psychiatry