Dercos a wypadanie włosów

21. Data: 2003-11-24 09:08:16

Temat: Re: Dercos a wypadanie włosów
Od: "Kama" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości
news:0300.00000d7d.3fc1a5a9@newsgate.onet.pl...
> A czy możesz podzielić się spostrzeżeniami co do
odrastania włosów na głowie?
> Tak się składa, że moje są coraz cieńsze, słabo rosną,
wypadają, a nowych ani
> ani. Dlatego szukam środków zapobiegawczo-leczniczyć bo
nie chcę zostać bez
> włosów co jest tragedią dla kobiety. I wiesz co ja chyba
wolałabym sobie brodę
> depilować niż przyglądać się swojej łysinie.

Moge sie podzielic ,choc prawde mowiac od razu z krzykiem
odstawilam ten srodek i nie chce juz nigdy do niego
wracac.Jak na tak krotki okres stosowania to efekty byly
dosc przyzwoite.Wypadanie wlosow znacznie sie zmniejszylo.No
ale po odstawieniu wrocilo do stanu poprzedniego ,o czym
zreszta przestrzegaja w ulotce.Czyli stosujesz -wlosy sie
trzymaja glowy.Przestajesz-zaczynaja znow wypadac.Zreszta ja
nie twierdze wcale ,ze u wszystkich moga wystapic takie
skutki uboczne jak u mnie.Tutaj moglyby sie wypowiedzic
panie,ktore stosuja lek z powodzeniem :) Chcialam tylko
przestrzec przed pochopnym siegnieciem po srodek bez
konsultacji z lekarzem.
A tak poza tym ,dzieki Piloxidilowi trafilam do
endokrynologa,przebadalam sie gruntownie i wyszlo po drodze
,ze choruje na subkliniczna niedoczynnosc tarczycy (czyli
poziom tsh mam w zasadzie w normie) ,co prawdopodobnie bylo
przyczyna moich klopotow z wlosami .No i mam nadzieje ze
teraz ,gdy lykam hormony tarczycy -poprawi sie i stan moich
wlosow.Pewnie gdyby nie te wasy ,to poziom mojego tsh nie
wzbudzilby zadnych podejrzen u mojego lekarz pierwszego
kontaktu :)

---
2003-10-06