Dermika - krem normalizujący na noc

1. Data: 2002-12-30 13:06:58

Temat: Dermika - krem normalizujący na noc
Od: "Vei" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Pamietam, ze pojawiały sie kilka razy posty o kosmetykach Dermiki, ale chyba
o kremie normlaizujacym niewiele bylo wspomniane.
Czy ktos uzywal? I jakie efekty?
Do jakiej cery sie nadaje? Ja mam mieszana.

1. Data: 2002-12-30 19:53:24

Temat: Re: Dermika - krem normalizujący na noc
Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vei"
> [...]
> o kremie normlaizujacym niewiele bylo wspomniane.
> Czy ktos uzywal? I jakie efekty?
> Do jakiej cery sie nadaje? Ja mam mieszana.

Seria MAT-B complex Dermiki właśnie jest specjalnie przeznaczona
dla osób z "typową cerą mieszaną: tłustą, zanieczyszczoną,
świecącą się skórą w strefie T (czoło, nos, broda) a suchą na policzkach
i wokół oczu."
http://www.dermika.com.pl/mat_b/index.html

Kremu używam od kilku tygodni i spokojnie mogę powiedzieć że
jest on najlepszym jakiego używałam. Moją opinię o tym kremie
można znaleźć na wizażu ("Krem świetnie się rozprowadza,
cudownie pachnie (kremowo grejpfrutowo, ożywczo i delikatnie)
i pozostawia skórę bardzo aksamitną, miękką, gładką.
Faktycznie część kremu wchłania się
tak jakby skóra go piła, jednak pozostaje cienka warstewka kremu
dzięki której aż milo jest dotykać twarzy,
jednoczesnie ta warstwa nie jest tłusta nawet przy tłustej cerze.").
Jest tam jeszcze opinia innej kobiety.

Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2003-01-02 18:00:04

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Vei <a...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> [...]
> o kremie normlaizujacym niewiele bylo wspomniane.
> Czy ktos uzywal? I jakie efekty?
> Do jakiej cery sie nadaje? Ja mam mieszana.

Krem normalizujacy na noc z serii Mat-B jest do cery mieszanej. Wczoraj
zaczelam uzywac probke, wiec wiele nie moge powiedziec poza tym, ze ladnie
sie rozprowadzil i skora po nim rano byla przyjemna w dotyku (odrestaurowuje
ja po kilkudniowym myciu chlorowana woda - jest bardzo przesuszona :-(

Gosia

1. Data: 2003-01-06 08:58:22

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pamietam, ze pojawiały sie kilka razy posty o kosmetykach Dermiki, ale
chyba
> o kremie normlaizujacym niewiele bylo wspomniane.
> Czy ktos uzywal? I jakie efekty?

Ja uzywalam! Jest swietny!!! Kupuj, kupuj! Wiesz, jaka gladka jest po nim
skora?! Rewelacja!
Jest do tlustej i mieszanej.
Kruszynka

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-01-06 11:48:39

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kruszynka <l...@w...pl> w wiadomości do grup

> Ja uzywalam! Jest swietny!!! Kupuj, kupuj! Wiesz, jaka gladka jest po nim
> skora?! Rewelacja!
> Jest do tlustej i mieszanej.

Widze, ze tez polubilas te serie :-) Szkoda, ze nie jest tansza.

Gosia

1. Data: 2003-01-06 12:43:51

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Widze, ze tez polubilas te serie :-) Szkoda, ze nie jest tansza.

Hihi, no szkoda. Jakby byla tansza, to jakis zapas bym sobie zrobila, czy
cus... :)
Krusz.
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-01-06 16:55:18

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kruszynka <l...@w...pl> w wiadomości do grup

> Hihi, no szkoda. Jakby byla tansza, to jakis zapas bym sobie zrobila, czy
> cus... :)

Mam nadzieje, ze to nie jest taka firma, ktora likwiduje co chwile swoje
starsze serie i zastepuje "udoskonalonymi". Uzywalam kiedys kremu YR do cery
mieszanej, takiego w tubce, dobrze mi sluzyl; ale go wycofali i zastapili ta
seria zielona - oczywiscie drozsza i wcale nie tak ciekawa. Mam nadzieje, ze
Dermika jest "madrzejsza" ;-)

Gosia

Farbowanie wlosow
FAQ dieta