Deszczowe meldunki

1. Data: 2000-05-18 06:24:02

Temat: Deszczowe meldunki
Od: Janusz Czapski <j...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pochwalcie się u kogo wreszcie pada deszcz. Podobno ma dzisiaj byc! :-)
U mnie (Lublin) na razie bezchmurne niebo i ze 25 stopni.
Pozdrawiam
Janusz

2. Data: 2000-05-18 06:46:46

Temat: Re: Deszczowe meldunki
Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

To jest przykre. Mieszkam w Legionowie pod W-wa. Przejezdzam przez Jablonne
w drodze do pracy i co, ano w Jablonnie padalo (i to calkiem, calkiem) a na
dzialce Grzelakow ani kropli (jakis 1 km dalej) :-(((((((
U mnie dalej susza, juz mi pompa siada, a jak sie poziom gruntowki obnizyl,
ho, ho.
suche pozdrowka
Jarek

Użytkownik Janusz Czapski <j...@l...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@l...pl...

3. Data: 2000-05-18 06:48:38

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:
> U mnie (Lublin) na razie bezchmurne niebo i ze 25 stopni.

U mnie (Rybnik) niebo zaciagniete cienka warstwa chmur, przez ktore
lekko przeswieca slonce. Nie ma tego skwaru co wczoraj. Sucho.

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

4. Data: 2000-05-18 07:02:09

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

A niech Cie ,ja juz sie cieszylem bo w radiu podali ze w Legionowie padalo.
Ja mam dzialke troche dalej i mialem nadzieje.
Dziekuje Ci bardzo Ty nadziejo burco :)))
Juras

5. Data: 2000-05-18 07:03:04

Temat: Odp: Deszczowe meldunki
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@z...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobnie jak w Rybniku - u mnie w Leborku cienka warstwa chmur, chlodniej,
ale sucho
Jurek

6. Data: 2000-05-18 08:07:24

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A niech Cie ,ja juz sie cieszylem bo w radiu podali ze w Legionowie
padalo.
> Ja mam dzialke troche dalej i mialem nadzieje.
trzeba bylo kupic w okolicy Plonska, tam jak pada to tak, ze przez progi
samochodu woda sie przelewa do srodka, kiedys [ze 3 razy] mi sie tak
trafilo. Niesamowite miejsce. Podejrzewam, ze wczoraj tam tez tak bylo.
Bylem na dzialce i obserwowalem przez caly wieczór wspaniale poziome
pioruny. Ale burza do wawy niestety nie dotarla.
pozrd Jerzy

7. Data: 2000-05-18 08:19:23

Od: "Ewka" <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pochwalcie się u kogo wreszcie pada deszcz. Podobno ma dzisiaj byc! :-)
> U mnie (Lublin) na razie bezchmurne niebo i ze 25 stopni.

A w Koninie pada. Już od rana deszczyk robił rozgrzewkę. Pokropił. Przestał.
Pokropił. A teraz (10:10) już sobie kropi. Nie wzięłam parasola do pracy,
żeby nie zapeszyć. No i pada. Nie za mocno, ale ciągle. Nie martwcie się.
Szczęście idzie do Was.

Pozdrowienia mokra Ewka

8. Data: 2000-05-18 08:20:45

Od: "Tomasz Borkowski" <t...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

11.18 Gliwice - zza chmur wychodzi ... słońce ! W nocy podobno padało,
ale rano było suchutko...

9. Data: 2000-05-18 08:36:35

Od: Maciej Szmit <M...@m...iw.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

u mnie (Lodz) jest pelne zachmurzenie, ochlodzilo sie. Deszcze
zapowiadaja na wieczor, ale na razie sucho :-(

Maciej Szmit M.Sc.
http://www.iw.lodz.pl/MSzmit

10. Data: 2000-05-18 08:56:56

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

10.55 lecą pierwsze krople z nieba i zagrzmiało, Mokotów - W-wa
pozdr Jerzy

Użytkownik Ewka <j...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:fINU4.83271$O...@n...tpnet.pl...

nornice