Diabelskie papryczki chili :-)

1. Data: 2015-09-20 20:10:58

Temat: Diabelskie papryczki chili :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomarańczowe i czerwone, obrodziły mi bardzo, więc wymyśliłam, że zrobię wg
przepisu na moje ogórki diabelskie, tyle że oczywiście bez chili w proszku
:-))

2. Data: 2015-09-26 04:03:13

Temat: Re: Diabelskie papryczki chili :-)
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 20 września 2015 20:11:22 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]
> przepisu na moje ogórki diabelskie, tyle że oczywiście bez chili w proszku

A u mnie na ogrodzie obrodziły maślaki, więc wymyśliłem że je zamarynuję z imbirem,
tyle że oczywiście nie z tym w proszku.

I Wuja to kogo obchodzi... Rozumiesz WszechWiedząca ?!

3. Data: 2015-09-26 15:42:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Sep 2015 19:03:13 -0700 (PDT), s...@g...com napisał(a):

> A u mnie na ogrodzie obrodziły maślaki,

U mnie _W_ ogrodzie. Rydze.

> więc wymyśliłem że je zamarynuję z imbirem, tyle że oczywiście nie z tym w proszku.
>
> I Wuja to kogo obchodzi... Rozumiesz WszechWiedząca ?!

Nieustająco współczuję.

bezglutenowy chleb z ograniczeniami
nadciąga dynia...
Good Looking Pomeranian Puppies For Adoption
Odra i ebola znuf ZAatakujom!!!
Sushi i ryby świeże